Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud
Dit evenement is afgelopen

Klant-erger-je-niet | 11 maart 2013

CustomerGames

Maandag 11 maart 2013 van 16:00 tot 20:15 (CET)

Klant-erger-je-niet | 11 maart 2013

Registratie-informatie

Type Einde Aantal
Gratis kennismakingsbijeenkomst Beëindigd Gratis  

Deel Klant-erger-je-niet | 11 maart 2013

Evenement informatie

Ervaar gratis deze succesvolle business game
Maak nu gratis kennis met deze succesvolle business game en ervaar zelf of hij geschikt is om in te zetten binnen jouw organisatie. We gaan de game daadwerkelijk spelen, dus je ervaart 'the real thing'!

Wat is Klant-erger-je-niet?
Klant-erger-je-niet is een klantgerichtheidstraining in de vorm van een spel. Deze training is bij uitstek geschikt om medewerkers het belang van klantfocus en klanttevredenheid aan den lijve te laten ervaren en vervolgens de inzichten te gebruiken om in de eigen onderneming actie te ondernemen.

Je stapt in een nieuwe wereld
In deze game stap je in de wereld van reisbureau TacticTravel. Als deelnemer streef je ernaar om aan de wensen van de klanten te voldoen en tegelijkertijd de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.

Doelgroep
Klant-erger-je-niet is geschikt voor alle organisaties waar het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Zowel voor ondernemingen als non-profit.

Agenda
Ontvangst is om 15.30 uur. We beginnen de game stipt om 16.00 uur en sluiten af rond 20.15 uur. Tussendoor zorgen we voor wat te eten en te drinken. Na afloop is er gelegenheid om na te praten en te netwerken met de overige deelnemers. 

Deelname
Deelname aan deze sessie is gratis indien je tot de doelgroep behoort: managers en professionals in middelgrote en grote organisaties (50+ werknemers), opleidingsfunctionarissen, CRM-consultants, business consultants, trainers, verandermanagers en professionals met vergelijkbare functies. Er geldt een maximum van 2 deelnemers per organisatie. Mocht je niet zeker weten of je tot de doelgroep behoort, neem dan gerust contact met ons op via 030-2209793 of info@customergames.nl.

Inschrijven
Houd er rekening mee dat het aantal plaatsen beperkt is, dus schrijf je snel in.

Heb je vragen over Klant-erger-je-niet | 11 maart 2013? Neem contact op met CustomerGames

Ben je geïnteresseerd in het organiseren van je eigen evenement?

Doe mee met miljoenen mensen op Eventbrite.

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.