Dit evenement is afgelopen

Klant-erger-je-niet | 29 mei 2013

CustomerGames

Woensdag 29 mei 2013 van 16:00 tot 20:15 (CEST)

Maarssen, Netherlands

Klant-erger-je-niet | 29 mei 2013

Registratie-informatie

Type Einde Aantal
Gratis kennismakingsbijeenkomst   meer info Beëindigd Gratis  

Deel Klant-erger-je-niet | 29 mei 2013

Evenement informatie

Ervaar gratis deze succesvolle business game
Maak nu gratis kennis met deze succesvolle business game en ervaar zelf of hij geschikt is om in te zetten binnen jouw organisatie. We gaan de game daadwerkelijk spelen, dus je ervaart 'the real thing'!

Wat is Klant-erger-je-niet?
Klant-erger-je-niet is een klantgerichtheidstraining in de vorm van een spel. Deze training is bij uitstek geschikt om medewerkers het belang van klantfocus en klanttevredenheid aan den lijve te laten ervaren en vervolgens de inzichten te gebruiken om in de eigen onderneming actie te ondernemen.

Je stapt in een nieuwe wereld
In deze game stap je in de wereld van reisbureau TacticTravel. Als deelnemer streef je ernaar om aan de wensen van de klanten te voldoen en tegelijkertijd de bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Belangrijke principes zoals klanttevredenheid, klantwaarde, klantloyaliteit, klantbehoud en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game.

Voor wie is Klant-erger-je-niet geschikt?
Klant-erger-je-niet is geschikt voor alle organisaties waar het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Zowel in ondernemingen als in non-profit organisaties.

Agenda
Ontvangst is vanaf 15.30. We beginnen de game stipt om 16.00 uur en sluiten af rond 20.15 uur. Tussendoor zorgen we voor wat te eten en te drinken. Na afloop is er gelegenheid om na te praten en te netwerken met de overige deelnemers.

Deelname
Deelname aan deze sessie is gratis. Er geldt een maximum van 2 deelnemers per organisatie.

Inschrijven
Houd er rekening mee dat het aantal plaatsen beperkt is, dus schrijf je snel in.

 

Heb je vragen over Klant-erger-je-niet | 29 mei 2013? Neem contact op met CustomerGames

Waar en wanneer


MeetingPlaza

Maarssen
Netherlands

Woensdag 29 mei 2013 van 16:00 tot 20:15 (CEST)


  Toevoegen aan mijn agenda

Organisator

CustomerGames

 

CustomerGames

 

CustomerGames is gespecialiseerd in effectieve business games, klantgerichte simulaties en speelse trainingen. Onze games worden vaak ingezet in veranderingsprocessen. Door het speelse en participatieve karakter dringt de boodschap van een game veel verder door dan bij bijvoorbeeld presentaties, workshops of lezingen.

 

Succesvolle businessgames

 

CustomerGames is in 2008 opgericht door ervaren verandermanager Hans Vegter en klantgerichtheidsexpert Ruud Verduin. Toen is gestart met de ontwikkeling van onze eerste eigen game Klant-erger-je-niet. Deze game was vanaf het begin af aan een groot succes. Inmiddels is Klant-erger-je-niet beschikbaar in diverse talen en wordt de game aangeboden door een groeiende groep van trainers en partners in verschillende landen.

 

Op basis van dit succes hebben we diverse nieuwe games ontwikkeld, zoals de Innovatie Game Vulcanus, de Change Management Game en de klantcontactgame Aladdin & de Wonderklant. Ook ontwikkelen wij games op maat voor bedrijven,(overheids)organisaties en branches, zoals CustoMind voor de reisbureaubranche.

 

Onze ambitie is om succesvolle games te ontwikkelen die voorzien in een behoefte van onze opdrachtgevers. Daarbij helpen we graag ons groeiende partnernetwerk om onze games succesvol te faciliteren.

 

 
  Contact opnemen met de organisator

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.