Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud
Dit evenement is afgelopen
Blauw NPS event 2014

NPS event "THE CHALLENGE"

Blauw Research

Dinsdag 7 oktober 2014 van 09:00 tot 19:00 (CEST)

Registratie-informatie

Registratietype Verkoop eindigt op Prijs Toeslag BTW Aantal
Regulier
Consultants, freelancers en concullega's zijn uitgesloten van deelname aan dit event.
Beëindigd € 450,00 € 0,00 € 94,50

Deel NPS event "THE CHALLENGE"

Evenement informatie

Tijdens het NPS Event The Challenge gaan sprekers de uitgaging in de boksring aan en vertellen over het belang van doelstellingen, veranderingen, teambelang en het creëren van teamspirit om daarmee binnen organisaties waarde voor de klant te creëren. Na deze inspirerende dag weet je welke vechtersmentaliteit nodig is om als organisatie te overleven en klanten een betere ervaring te geven.

 

Programma

09.00 – 09.30 Ontvangst

09.30 – 10.00 Opening door Arnold Vanderlyde met zijn programma ‘Fighting for Success’

09.45 – 10.15 Case Study Triodos bank - Hans de Wolff

10.15 – 10:45 Case Study EON - Keith Fletcher

10.45 – 11.15 Koffiebreak

11.00 – 11.30  Case Study Transavia - Daan Noordeloos

11.30 – 13:00 Arend van Randen interactieve sessie over de Semler-methode

13.00 – 14.00 Netwerklunch

14.00 - 14:30 Case Study DTG - Gayana Helder

14.30 - 15.00 Case Study Nationale Nederlanden - Jennifer van de Heuvel

15:00 – 15:30 Case Study KPN - Nienke Bloem              

15:30 – 16:00 Koffiebreak

16.00 – 17.30 Afsluiting Arnold Vanderlyde - Fighting for Success

17:15 - 19:00 Afsluitende borrel


Sprekers

 Arnold Vanderlyde - Fighting for succes

Arnold Vanderlyde won op drie achtereenvolgende Olympische Spelen een bronzen medaille. Dit maakt Arnold één van de meest succesvolle Nederlandse boksers aller tijden. Na zijn sportcarriere maakte Arnold de overstap van de boksring naar het bedrijfsleven. Hij zal op een (inter)actieve en inspirerende wijze gedurende het event bezoekers en sprekers meenemen in zijn programma ‘Fighting For Success’.

 

 

Hans de Wolff - Triodos Bank Nederland

Directeur Retail Banking

Triodos Bank is de zelfstandige duurzame bank in Nederland en groeit al jaren met dubbele cijfers. Hans de Wolff laat zien dat de sterke missiegedrevenheid van de bank van grote invloed is op dienstverlening aan de klant. Triodos Bank maakt daarbij allerlei keuzes die de klant een authentieke en fijne ervaring geven. De klanten van Triodos Bank reageren hier enthousiast op, met als gevolg een hoge loyaliteit en continue groei.

 


Keith Fletcher - Manager E.ON Benelux

Business Development Manager

E.ON wil de partner bij uitstek zijn voor Energy Solutions. Om dit te bereiken is klantgerichtheid de sleutel. De klanten moeten de controle krijgen over hun verbruik en dus hun uitgave. Hiervoor is het noodzakelijk dat de juiste mensen binnen E.ON de juiste beslissingen kunnen nemen. Iedere medewerker binnen de E.ON-groep heeft zijn bonus verbonden met het klant geluk dat wordt gemeten in NPS. Om ervoor te zorgen dat medewerkers de klant meer waarde kunnen geven vinden verschillende organisatiewijzigingen plaats. Over dit proces vertelt Keith Fletcher Business Development Manager bij E.ON Benelux



Arend van Randen

Over de Semler-methode

Hoe bouw je aan een organisatie die steeds betere prestaties levert? Om de performance, bijvoorbeeld gemeten in de NPS, van je organisatie continue te blijven verbeteren is het leerproces van alle medewerkers de sleutel. Dit vergt een cultuur van feedback, bereidheid om steeds de lat een stukje hoger te leggen en een grote mate van autonomie als voedingsbodem voor het leerproces. Mensen zijn geneigd in de comfortzone te opereren zodra ze de gevraagde vaardigheden hebben ontwikkeld. Er zijn verschillende bedrijven die er in zijn geslaagd dit te doorbreken met interessante management filosofieën, waaronder Toyota en Semco. Arend van Randen vertelt in een interactieve sessie wat we hiervan kunnen leren.

 

 

Daan Noordeloos - Transavia.com

Manager Marketing & Customer Strategies

Daan is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en operationaliseren van de Europese klant- en marketingstrategie van transavia.com. Daaronder valt onder andere het ontwikkelen en implementeren van de beoogde klantbeleving die aansluit bij de verwachtingen van de doelgroep, en bij het merk past om uiteindelijk meer enthousiaste en loyale klanten aan het bedrijf te binden.
 
In zijn presentatie neemt hij een vlucht door de klantbeleving van transavia.com en zal hij stilstaan bij de klantstrategie van een low-cost luchtvaartmaatschappij met concrete voorbeelden, lessons learned en de businesscase van het creëren van een excellente passagiersbeleving in turbulente tijden.

  

 

Jennifer van den Heuvel - Nationale-Nederlanden

Programmamanager Klantbeleving

Nationale-Nederlanden heeft een naam in Nederland. Met een rijke historie, een van de bekendste merken onder verzekeraars, en marktleider in diverse markten en segmenten. Hoe groot en bekend ook, Nationale-Nederlanden werd ook gezien als traditioneel, oubollig en niet klantgericht, tijd voor verandering dus. Jennifer geeft een kijkje in de keuken hoe Nationale-Nederlanden zich opnieuw heeft uitgevonden en met welke uitdagingen deze verandering nog elke dag gepaard gaat.

  

 

Nienke Bloem - KPN

Manager Customer Excellence 

 KPN heeft de ambitie om de beste dienstverlener in de telecomsector te zijn in 2015. Het Customer Excellence team van KPN is 1 van de drijvende krachten om deze doelstelling te behalen. Dit betekent goed letten op klantbeleving, oog hebben voor klantbehoefte en sturen op Net Promoter en Customer Effort Scores. Deze veranderingen gaan gepaard met vele uitdagingen, zoals het veranderen van een traditionele, intern gerichte organisatie naar een outside-in organisatie. Hoe laat je bijvoorbeeld de stem van de klant weerklinken in je organisatie? Of nog belangrijker, hoe zorg je er voor dat hiernaar geluisterd wordt, dat deze stem bepalend is voor je bedrijfsstrategie en tactiek? Nienke vertelt in haar presentatie over haar reis en dat van haar team op weg naar een klantgerichte organisatie, zonder de uitdagingen te schuwen die dit avontuur met zich meebrengt.

Heb je vragen over NPS event "THE CHALLENGE"? Neem contact op met Blauw Research

Waar en wanneer


Topsportcentrum Rotterdam
Van Zandvlietplein 20
3077 AA Rotterdam
Netherlands

Dinsdag 7 oktober 2014 van 09:00 tot 19:00 (CEST)


  Toevoegen aan mijn agenda

Organisator

Blauw Research

Logo Blauw Research

Blauw Research is één van de toonaangevende onderzoekbureaus van Nederland op het gebied van NPS en Customer Experience. Er werken 120 medewerkers in Nederland, Duitsland en Engeland. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw helpt organisaties die de klant écht in het DNA van hun organisatie willen krijgen door inzichten te geven waarmee organisaties waarde voor de klant kunnen creëren. Tevens deelt Blauw graag haar kennis over Customer Experience.

  Contact opnemen met de organisator

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.