Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud
Dit evenement is afgelopen
Brand New

Brand New. Over merk & identiteit

24 uur in bedrijf

Vrijdag 18 januari 2013 van 14:00 tot 18:00 (CET)

Brand New. Over merk & identiteit

Ticketinformatie

Tickettype Verkoop eindigt op Prijs * Toeslag Aantal
Deelnemer 24 uur in bedrijf
Dit ticket is bedoeld voor ondernemers die betalend lid zijn van het netwerk 24 uur in bedrijf.
Beëindigd Gratis € 0,00
Deelnemer Ondernemer-S
Dit ticket is bedoeld voor ondernemers die op Strijp-S zijn gevestigd en daarmee onder de koepel Ondernemer-S vallen.
Beëindigd Gratis € 0,00
Deelnemer WTC●E
Dit ticket is bedoeld voor ondernemers die betalend lid zijn van WTC•E Zakensociëteit óf WTC•E Young Professionals.
Beëindigd Gratis € 0,00
Geen lid, maar wil graag meedoen
Dit ticket is bedoeld voor ondernemers die geen lid zijn van bovenstaande netwerken, maar graag eens kennis willen maken.
Beëindigd € 10,00 € 0,00
* Prijzen zijn inclusief BTW

Deel Brand New. Over merk & identiteit

Evenement informatie

 

Aan het begin van een nieuw jaar is het een mooi moment om eens naar je eigen bedrijf te kijken. Hoe ga je dit jaar je zakelijke goede voornemens in de praktijk brengen? Tijd om je merk en je bedrijfsidentiteit tegen het licht te houden tijdens het Brand New evenement!

 

Op 18 januari van 14.00 uur tot 18.00 uur is Seats2Meet Strijp-S dé plek voor ondernemers uit de regio Eindhoven om hun kennis over branding en corporate identity bij te schaven. Workshops en lezingen worden afgewisseld met voldoende tijd en ruimte om te netwerken en te borrelen.

 

In samenwerking met Ondernemer-S en Seats2Meet hebben we een divers programma samengesteld, waar je aan mag (niet moet!) deelnemen. Een overzicht van de sprekers:



Bob van OosterhoutBob van Oosterhout richtte sportmarketingbureau Triple Double op in 1997. Hij heeft een enorm netwerk in bedrijfsleven, sport en (sport)media en vertelt over branding in de sport. Bob werd verkozen tot ‘Sportmarketeer van het Jaar 2009’ en genomineerd voor diezelfde titel in 2012, ‘Sponsor Personality van het Jaar 2010’ én hij won de BOV Trofee (Beste Ondernemers Visie) 2011. Wekelijks schrijft hij de column ‘Show me the money’ in Metro, maakt hij deel uit van het BNR Sportpanel en zit hij de Vakjury SponsorRingen Sport voor.

 

 


 
Peter KentiePeter Kentie is directeur van Eindhoven365 en daarmee de citymarketeer van Eindhoven. Hij bevindt zich op het snijvlak van design, technologie en kennis houdt zich bezig met de strategie die Eindhoven in 2020 een vaste plek moet bezorgen in de top 10 van de meest innovatieve regio’s van de wereld. Dit moet (in)direct als een magneet werken voor (internationale) kenniswerkers, ontwerpers, technologiebedrijven, kennisinstellingen, organisaties en events. Peter vertelt over de stad als merk.

 

 


 
Jeroen VeldkampJeroen Veldkamp leidt het bedrijf Veldkamp Produkties en is ervaren in het maken van audiovisuele producties. Hij voegt als specialist waarde toe aan een opdracht in plaats van te doen wat een opdrachtgever van hem vraagt. Aan de hand van enkele businesscases (o.a. Swiss Sense / Efteling / Roompot Vakanties) vertelt hij over het proces van plat idee tot prijswinnende campagne, en soms zelfs over het ‘opvoeden’ van je opdrachtgever.
 

 

 

 

KRNWTR- Tetsuro Miyazaki en Tom NiekampTetsuro Miyazaki en Tom Niekamp vertellen over KRNWTR, een initiatief van WeTapWater; een onafhankelijke organisatie met een maatschappelijke ideologie. Door het drinken van kraanwater te promoten, willen zij de belasting voor ons milieu terugdringen. Want meer kraanwater betekent minder ontginning van water, minder productie van plastic verpakkingen, minder transport, minder koeling en minder afval. Ze weten doodnormaal water uit de kraan met succes te vermarkten!
 

 

 

Werner van BeusekomJosé Spanjaard

Werner van Beusekom van Media Outlaws            José Spanjaard van Orange Pepper over        
over de Crossmediatoolbox als hulpmiddel bij          het behoud en beheer van je branding en
je marketingplan                                                        huisstijl                                                           

 

Wilbert SavonijeTeam Seats2Meet Strijp-S

Wilbert Savonije geeft een workshop voor              Team Seats2Meet over nieuwe manieren          
directeuren en managers over leiderschap                van netwerken en samenwerken   
 
Bertine Oudesluijs

 

 

 

 

 

 


Bertine Oudesluijs geeft een workshop over
persoonlijke branding, met adviezen over
je presentatie en kledingkeuze.

 

Klinkt dit als iets voor jou? Zorg dan dat je erbij bent! Deelnemers aan 24 uur in bedrijf hebben gratis toegang. Zij mogen gratis introducés/relaties/klanten meenemen. Ook leden van WTC•E Zakensociëteit/Young Professionals en Ondernemer-S (ondernemers die op Strijp-S gevestigd zijn) kunnen een gratis entreekaart bestellen. Andere geïnteresseerden zijn ook van harte welkom samen kennis mee te delen, alleen vragen we van hen wel een bijdrage in de kosten voor een hapje en een drankje van 10 euro.

 

Schrijf je in via eventbrite om zeker te zijn van een toegangskaart!

 

Wie? 24 uur in bedrijf in samenwerking met Seats2Meet en Ondernemer-S

Wat? Brand new. Over merk & identiteit. (Workshops, lezingen, netwerken)

Waar? Seats2Meet Strijp-S

Wanneer? vrijdag 18 januari 2013

Hoe laat? van 14.00 tot 18.00

Wat kost het? Vrij toegang voor leden van 24 uur in bedrijf, WTC•E Zakensociëteit/Young Professionals en Ondernemer-S. Voor introducés en geïnteresseerden kost een kaartje 10 euro.

 

 

 

 

 

Heb je vragen over Brand New. Over merk & identiteit? Neem contact op met 24 uur in bedrijf
Bezoekerslijst Sorteren op: Datum | Voornaam | Achternaam
Meer weergeven

Waar en wanneer


Seats2Meet Strijp-S
Torenallee 24
Apparatenfabriek, 1ste verdieping
5617BD Eindhoven
Netherlands

Vrijdag 18 januari 2013 van 14:00 tot 18:00 (CET)


  Toevoegen aan mijn agenda

Organisator

24 uur in bedrijf

24 uur in bedrijf (afgekort 24U) is een zakelijk en mediaplatform wat zich onderscheidt door inhoud en als doel heeft ondernemers te inspireren en te verbinden. 24U is een verlengstuk van je bedrijfspresentatie en bevordert de acquisitie in je commerciële ambities. Wij investeren niet alleen in het  vergroten van je zichtbaarheid, maar ook in het intensiveren van de kwaliteit van je netwerk. 24U gelooft niet in concurrentie: we zijn ervan overtuigd dat samenwerking en gezamenlijk optrekken tot meer succes leidt. 

 

  Contact opnemen met de organisator

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.