Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud
Dit evenement is afgelopen

Conversie Optimalisatie

E-Ventual

Vrijdag 21 juni 2013 van 15:00 tot 17:00 (CEST)

Conversie Optimalisatie

Ticketinformatie

Tickettype Verkoop eindigt op Prijs Toeslag Tax Aantal
Conversie optimalisatie Beëindigd € 30,00 € 0,00 € 6,30

Wie gaat erheen?

Je verbindingen laden...

Deel Conversie Optimalisatie

Evenement informatie

Hoe verhoog ik de conversie van mijn website?



Waarom is de ene site veel effectiever dan de andere? Sommige sites hebben een conversieratio van 20%, vergelijkbare andere sites amper 1%. In deze interactieve sessie laat Eddy Boeve zien dat het natuurlijk allemaal begint bij gebruikersvriendelijkheid. Maar dat het echte geheim zit in het toepassen van online verleidingsprincipes. Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden koopstijlen, koopfasen en slimme verleidingsprincipes besproken. In samenwerking met Lexa.nl zal er dieper ingegaan worden op conversie optimalisatie in het dating segment. Na afloop van deze workshop ga je terug naar je organisatie met een praktische lijst verbeterpunten, die je meteen zelf kunt gaan testen!

Zoals gebruikelijk is er na de sessie een gezellige borrel waarbij u kunt netwerken en vragen kunt stellen aan de accountmanagers van TradeTracker.

Eddy Boeve helpt als conversiespecialist in Booming niet alleen organisaties om hun effectiviteit meteen te verbeteren, maar hij traint ook online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversieoptimalisatie en A/B-testen in te zetten.



Agenda: 

De nadruk ligt op de hoofdonderdelen uit het conversieproces: relevantie, usability, obstakels en verleiding. 

  • Hoe kunt u relevanter zijn voor de beoogde doelgroep? Relevanter dan de concurrentie. Relevant voor termen waarop gezocht wordt. Toepassen van koopstijlen en koopfasen.
  • Hoe kunt u bijvoorbeeld het registratieproces gebruikersvriendelijker maken?
  • Welke obstakels zijn er en hoe kunt u die wegnemen?
  • Welke "verleiding" kunt u toepassen om registreren of zoeken te verbeteren?

 

 

Programma

14.45 – 15.00 Ontvangst

15.00 – 16.00 Deel 1

16.00 – 16.15 Break

16.15 – 17.00 Deel 2

Vanaf 17.00 afsluitende borrel

Heb je vragen over Conversie Optimalisatie? Neem contact op met E-Ventual
Bezoekerslijst Sorteren op: Datum
Meer weergeven

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.