Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud
Dit evenement is afgelopen

Fresh Friday #9

Sublime FM en AFAS Software

Vrijdag 19 september 2014 van 15:30 tot 18:30 (CEST)

Fresh Friday #9

Ticketinformatie

Type Einde Aantal
Ticket Fresh Friday Beëindigd Gratis  

Wie gaat erheen?

Je verbindingen laden...

Deel Fresh Friday #9

Evenement informatie

Sublime en AFAS Software presenteren iedere derde vrijdag van de maand Fresh Friday. Een uniek netwerkconcept vanuit het indrukwekkende AFAS Software Theater in Leusden.

We zien je graag in Leusden voor de bekende mix van een inspirerend gesprek, mooie muziek en een netwerkborrel met DJ (Monte la Rue!). Bas Westerweel gaat dit keer het gesprek aan over de toekomst van adverteren. Waar staan we over tien jaar? Wat zijn de grote veranderingen en de nieuwe modellen? Heeft idealistische reclame de toekomst? Wat is de rol van Big Data? En heeft adverteren in print nog zin?
 

 

De eerste tafelgast is Mark Woerde van reclamebureau Lemz. Hij gelooft in zingevende reclamecampagnes en schreef dan ook het boek How advertising will heal the world and your business. Hij gaf zelf het goede voorbeeld: voor een campagne van Terre des Hommes bedacht hij Sweetie, een computeranimatie die op een echt Filipijns meisje leek. In twee maanden tijd ontmaskerde Sweetie meer dan duizend plegers van webcamseks. De actie was wereldnieuws.

Dus kom naar het AFAS Theater in Leusden, vrijdagmiddag 19 september, van 15:30 - 18:00 uur. De toegang is gratis, maar meld je wel even aan.  


Heb je vragen over Fresh Friday #9? Neem contact op met Sublime FM en AFAS Software

Waar en wanneer


AFAS Software
9 Philipsstraat
3833 LC Leusden
Netherlands

Vrijdag 19 september 2014 van 15:30 tot 18:30 (CEST)


  Toevoegen aan mijn agenda

Ben je geïnteresseerd in het organiseren van je eigen evenement?

Doe mee met miljoenen mensen op Eventbrite.

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.