Dit evenement is afgelopen

Het belang van customer service in e-commerce

E-Ventual

Vrijdag 17 mei 2013 van 14:00 tot 17:00 (CEST)

Almere, Netherlands

Het belang van customer service in e-commerce

Ticketinformatie

Tickettype Verkoop eindigt op Prijs Toeslag Tax Aantal
Het belang van customer service in e-commerce Beëindigd € 15,00 € 0,00 € 3,15

Wie gaat erheen?

Je verbindingen laden...

Deel Het belang van customer service in e-commerce

Evenement informatie

Tijdens deze middag leggen Preferenso en ROBIN het belang van customer service in e-commerce uit.


De kracht van onafhankelijke klant aanbevelingen en feedback

Voor klanten is hun (service) ervaring steeds meer de maker of breker van de relatie. Transparantie over de servicebeleving vormt daarbij niet alleen een goede graadmeter maar is vooral ook een raadgever over jouw onderscheidend vermogen en verbeterpotentieel. Klanten delen hun ervaringen steeds meer online via: Twitter, Facebook maar ook via reviewwebsites. 70% van de klanten gebruikt reviews in het orientatieproces. Goed presteren, betrokkenheid en transparantie tonen is vandaag de dag in de ‘highly interconnected wereld’ van groot belang voor ieder merk en bedrijf. Klanten zijn dus tevens je beste sales professionals. Hoe benut je dit meer voor jouw organisatie?


preferenso logo

Preferenso.nl is een online platform waarop onafhankelijke klantervaringen en reviews worden samengebracht. Linda Schulte is oprichter van de service review website Preferenso, en spreekt deze middag. 


Hoe maak je het verschil met Customer Service?

Online marketing is een krachtig middel voor uw e-Commerce winkel. U kunt duizenden nieuwe klanten bereiken, via ontelbare nieuwe kanalen. En via TradeTracker ontplooit en optimaliseert u uw online marketing en sales activiteiten snel en gemakkelijk.

 

Maar! Customer service kan uw winkel maken of breken. Door word of mouth creëren tevreden klanten méér klanten. Maar ontevreden klanten kunnen al het goede werk weer ongedaan maken.


 

 

ROBIN,dé customer service app voor kleine e-commerce stores, verzorgt deze middag in samenwerking met Extra Trainers een workshop waarin u ontdekt hoe u het verschil kunt maken met uitstekende customer service.

 

Agenda

·         Waarom service zo belangrijk is;

·         De beste marketing is geweldige customer service (cases & best practices);

·         Hoe organiseert u alle klantconversaties effectief en gemakkelijk?;

·         Hoe doet u het nu? Een blik op uw winkel door de ogen van uw klant;

·         Het schrijven van goede antwoorden voor e-mail, chat of Twitter.

 

Na afloop van deze presentaties kunt u onder begeleiding uw eigen professionele, gemakkelijk te gebruiken, e-commerce customer service oplossing in richten. U kunt deze dan meteen gaan gebruiken. Voor één medewerker is en blijft ROBIN altijd gratis!

 

Programma

14.00-14.45         Preferenso: Waarom service zo belangrijk is

 

14.45-15.00         Break

 

15:00-15.45         ROBIN: De beste marketing is geweldige customer service (cases & best practices)

Hoe organiseert u alle klantconversaties effectief en gemakkelijk?

 

15.45-16.00         Break

 

16:00-16.40         Extra Trainers: Het schrijven van goede antwoorden voor e-mail, chat of Twitter

 

16.40-17.00         ROBIN: Hoe doet u het nu? Een blik op uw winkel door de ogen van uw klant

Uw eigen customer service oplossing inrichten

Vragenronde

 

Vanaf 17.00         Afsluitende borrel met de mogelijkheid om vragen te stellen aan de accountmanagers van TradeTracker

 

Heb je vragen over Het belang van customer service in e-commerce? Neem contact op met E-Ventual
Bezoekerslijst Sorteren op: Datum
Meer weergeven

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.