Je organiseert prachtige culturele activiteiten, maar vaak zie je dezelfde gezichten in het publiek. Ondanks alle tijd en energie die je in promotie steekt, lukt het maar niet om écht nieuw publiek te bereiken. En met beperkte budgetten en zonder uitgebreide marketingkennis voelt dat als een flinke uitdaging. Moet je dan een expert worden om meer mensen te bereiken?
Nee! In deze workshop leer je hoe je structureel bouwt aan je publieksbereik, zonder dat je al veel marketingervaring nodig hebt. Je ontdekt hoe je jouw culturele instelling als merk neerzet en hoe je jouw communicatiekanalen effectief inzet om nieuw publiek aan te trekken én te binden.
Deze workshop is gratis, speciaal voor de cultuursector en er zijn slechts 12 plekken beschikbaar.
Over de trainer
Pim Halkes heeft als consultant ruime ervaring met marketing voor onder andere DPG Media, Muziekgebouw aan ’t IJ, Poppodium Neushoorn en RAI Amsterdam. Hij was eerder marketingmanager bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest en Omroep Brabant en werkt nu vanuit zijn bureau Frisse Duik als consultant.