De manier waarop B2B-aankopen worden gedaan is in de laatste jaren enorm verschoven.
Deze ontwikkelingen vragen om een andere rol van marketing binnen B2B-organisaties. Ontdek hoe jij als Founder of CEO jouw marketing en sales optimaal laat aansluiten op de moderne B2B buyer journey. Full System B2B Marketing zorgt voor een marketing- en salessysteem dat aansluit op deze nieuwe B2B buyer journey. Hierin staat een integrale aanpak centraal waarin marketing en sales elkaar versterken in een volledig op elkaar afgestemd systeem.
HubSpot editie
Het CRM speelt een centrale rol in Full System B2B Marketing. In deze training laten we zien hoe Full System B2B Marketing, toegepast binnen HubSpot, je helpt om grip te krijgen op het marketing- en salessysteem. Geen HubSpot gebruiker? Geen probleem! De principes zijn ook toe te passen binnen andere CRM systemen zoals Pipedrive.
Wat je kunt verwachten
- Inzichten in de vernieuwde B2B buyer journey.
- Metrics die je wél grip geven op groei + demo in HubSpot.
- De ideale mix tussen Demand Generation en Lead Generation.
- Hoe Sales Intelligence de marketingactiviteiten en sales ondersteunt.
- Inzichten in totaalaanpak voor marketing en sales.
En daarnaast uiteraard een heerlijk ontbijt en goede gesprekken met mede-ondernemers!
Programma
08.00 - 08.15 Ontvangst
08.00 - 08.30 Rondvraag en discussie tijdens ontbijt
08.30 - 10.00 Training: Full System B2B Marketing
10:00 - 10.15 Q&A tijdens koffie
10.15 afronding.
Praktische informatie
- Locatie: B. Amsterdam B-locatie. Johan Huizingalaan 763A, 1066 VH te Amsterdam, 3e verdieping.
- Parkeren: Eenvoudig op het parkeerdek bij B.1 Amsterdam.