€1,007.92 – €1,133.76

ITIL® 4 Foundation

Actions and Detail Panel

From €1,007.92

Event Information

Share this event

Date and time

Location

Location

Online event

Refund policy

Refund policy

Contact the organizer to request a refund.

Eventbrite's fee is nonrefundable.

Event description
Online ITIL® 4 Foundation training inclusief examen

About this event

ITIL® 4 Foundation stelt je in staat om service management te begrijpen. ITIL® 4 is de ‘best practice’ voor service management. Bij de nieuwste versie van ITIL® draait het om het Service Value System (SVS). Dit SVS zorgt voor een holistisch benadering bij het leveren van IT-diensten. Het SVS bestaat onder andere uit principes, practices en definities

Aan het eind van deze tweedaagse cursus hebben de deelnemers inzicht in het volgende:

  • De zeven principes van ITIL® 4
  • De vier dimensies van Service Management
  • Het Service Value System
  • De 34 ITIL-werkwijzen, met focus op 18 practices

Doelgroep

Service desk medewerkers, IT-beheerders, service managers, IT-managers, systeembeheerders, netwerkbeheerders, 2e lijn support medewerker

Deze training is specifiek gericht op het behalen van het examen en is daarom een virtuele training.

Deze training wordt aangeboden inclusief een voucher voor het examen.

Over de trainer

De training wordt geleid door Martijn Bakker, trainer en consultant in service management en enterprise architectuur. Martijn is tevens reviewer van meerdere ITIL®-publicaties.

Praktische informatie

Duur: 2 dagen aaneengesloten

Maximum aantal deelnemers: 10

Share with friends

Date and time

Location

Online event

Refund policy

Contact the organizer to request a refund.

Eventbrite's fee is nonrefundable.

Save This Event

Event Saved