Verkoop beëindigd

Is jouw merk klaar voor generatie Z?

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Restaurant / bar Ballroom

88b Witte de Withstraat

3012 BT Rotterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

De doelgroep van de toekomst: een concentratiespanne van acht seconden, niet-merkvast, altijd online maar ook ondernemend en wereldburger. Generatie Z, ofwel Gen Z, wordt met de dag belangrijker. Altijd al willen weten hoe je deze jongeren geboren tussen 1995 en 2009 bereikt? Kom dan naar de Somention Academy.

Wij organiseren op 11 oktober een nieuwe Somention Academy waar dit keer gastspreker Tim van der Wiel een fascinerend verhaal houdt. Van der Wiel (19) is co-founder van het eerste Snapchat-marketingbureau van Europa, het succesvolle GoSpooky. Op zijn dertiende verdiende Tim zijn geld met een Twitter netwerk van ruim één miljoen Nederlandse tieners. In 2017 plaatste het Amerikaanse zakenblad Forbes Tim in hun jaarlijkse 30 Under 30 medialijst. In 2018 was Tim de hoogste binnenkomer in de Adformatie top 100, de lijst voor mensen die het verschil maken in de Nederlandse creatieve industrie.

Als je wilt weten waarom de eerste seconde van je campagne doorslaggevend moet zijn of wat het belang is van vertical content, zien we je graag bij Ballroom in Rotterdam. We praten je in drie uur bij over alle social media ontwikkelingen aan de hand van praktische tips. En drinken natuurlijk ook een borrel.

Datum: 11 oktober 2018

Tijd: 15.30-18.30 uur (inloop vanaf 15.00 uur)

Locatie: Ballroom, Witte de Withstraat 88b, Rotterdam

RSVP door je te registreren (zie knop). Graag voor 3 oktober (er is een maximaal aantal plekken, dus wacht niet te lang met aanmelden).

Parkeren: APCOA PARKING Westblaak, Rotterdam

Datum en tijd

Locatie

Restaurant / bar Ballroom

88b Witte de Withstraat

3012 BT Rotterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen