Gratis

Optimaliseren van de Customer Experience

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Jaarbeurs Meetup

6 Jaarbeursplein

3521 AL Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Welkom! Bij ‘Optimaliseren van de customer experience’ op 12 september!

Jij wilt vast alles weten over hogere conversie, online personalisatie, optimaliseren van je website, toepassen van de juiste neuromarketing. Kortom: de optimale ‘customer experience’.
Op donderdagmiddag 12 september organiseert ANVR samen met Emerce en de Vakantiebeurs een (gratis) Travel Tomorrow MeetUp in de Utrechtse Jaarbeurs waar specialisten je bijpraten ‘in een notendop’. Onze MeetUp’s zijn snel ‘uitverkocht’, dus meld je nu aan!

Één van Nederlands grootste conversiespecialisten, Martin van Kranenburg, bijt het spits af deze middag en laat reisondernemers en marketeers zien hoe je van zoekers boekers maakt. Met meer dan 20 jaar ervaring stond Martin aan de wieg van het optimaliseren van bekende reiswebsites van D-reizen en Micazu. Hij deelt graag met jou zijn inzichten en vertelt je over de kansen op het gebied van conversieoptimalisatie, neuromarketing en online personalisatie.
Eveline Erkelens, Customer Expert Lead bij reisorganisatie Vacanceselect Europe, bied je een kijkje in de keuken van reisorganisatie Vancanceselect. Hoe gaan zij om met digitaliseren en wat is de expertise van Eveline en haar toegevoegde waarde als het gaat om customer experience. Eveline deelt graag haar ervaringen over hoe en welke tools zij hebben ingezet om de digitale customerreis samen te stellen én daarbij oog te hebben en te houden voor het menselijke aspect, waarbij de strategie ‘Go Digital but always stay Human’ als leidraad dient. Zij toont ons de toekomstige roadmap van de digitale klantwereld, gezien vanuit customer experience management én het werkgeverschap.
Maar in het mobiele tijdperk verwachten reizigers ook gebruiksvriendelijke, gepersonaliseerde oplossingen die inspelen op context en locatie. De laatste performer van vanmiddag is Menno Biesiot, directeur van app development agency Pinch. Hij toont praktijkvoorbeelden, vertelt over de mogelijkheden en valkuilen, over trends en over hoe je als reisonderneming de customer experience op het mobiele vlak kunt verbeteren.

Uiteraard is er de mogelijkheid tijdens de netwerkborrel om met de sprekers of collega’s na te praten.
Wil je hierbij zijn? Meld je snel aan, want ook hier geldt: vol = vol!

Programma

15.30 uur: Ontvangst

16.00 uur: Welkom

16.05 uur 'Optimalisatie Digitale Customer Experience' - Martin van Kranenburg

16.50 uur: 'Go digital, stay human' - Eveline Erkelens, Customer Expert Lead Vacanceselect Europe

17.20 uur: 'Hoe kan mobiel je helpen om de Customer Experience te verbeteren?' - Menno Biesiot, directeur Pinch

17.50 uur Vragen & afsluiting

18.00 uur: Netwerkborrel

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Jaarbeurs Meetup

6 Jaarbeursplein

3521 AL Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen