Gratis

2dehands.be Automotive Live op woensdag 25 april 2018

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Huis van de Automobiel

Woluwedal 46

1200 Brussel

Belgium

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

2dehands.be Automotive Live 2018
Hét sales en marketing event voor de autosector

Binnen 4 uur helemaal mee met de laatste autotrends? Automotive Live biedt bovenop de nieuwste ontwikkelingen in de autobranche praktische tips en oplossingen om zo nóg succesvoller auto’s te verkopen.

Goede marketing is immers een samenspel van 3 factoren: de juiste boodschap, het juiste moment en de juiste doelgroep. Maar hoe zorgt u ervoor dat deze factoren goed zijn afgestemd? En welke kanalen werken het best voor uw autobedrijf?

Tijdens Automotive Live op 25 april 2018 in het Huis van de Automobiel Brussel brengt 2dehands.be 3 uitgelezen experten in de autowereld tot bij u. Aan de hand van specifieke cases en inzichten helpen we u op weg met uw volgende stappen in marketing.


Programma

15:30 - Ontvangst met drank en amuses

16:00 - Welkomstwoord en opening

16:10 - Bruno De Langhe
NADA Las Vegas: de nieuwste automotive trends
(National Automobile Dealers Association)

16:35 - Paul de Vries
De telefonische lead, de meest mishandelde lead

17:15 - Brian Pasch
Online handelsplatformen en hun bijdrage tot de verkoop
(deel 1)

18:00 - Walking dinner

19:00 - Brian Pasch
Online handelsplatformen en hun bijdrage tot de verkoop
(deel 2)

19:45 - Afsluitende netwerkdrink


Sprekers

Brian Pasch - Oprichter PCG Companies, Internationale auto & digital marketing expert, Schrijver van 5 automotive boeken & actieve blogger.

Online handelsplatformen en hun bijdrage tot de verkoop

Gesprekken over digitale marketing in de automotive industrie worden vandaag de dag gedomineerd door Google en Facebook. Door de immense schaal en macht van deze partijen worden andere online handelsplatformen zoals 2dehands.be, marktplaats.nl en mobile.de wel eens miskend, alsook de toegevoegde waarde en het potentieel ervan onderschat. Brian Pasch schetst hoe autodealers marketing performance kunnen meten en opent de conversatie over mogelijke denkfouten.


Paul de Vries - Online marketing en automotive autoriteit, trainer & schrijver. Voormalig zelfstandig autodealer/ Key Automotive Spokesperson bij eBay (Marktplaats)

De telefonische lead: de meest mishandelde lead

Een jaar geleden introduceerde marktplaats.nl calltracking op zijn platform. Ondertussen heeft deze dienst honderden gesprekken beoordeeld van autodealers in Nederland, op basis van onder andere bereikbaarheid, beschikbaarheid, leadconversie en afspraakconversie. Maar hoe is het gesteld met telefoongesprekken in België? Paul de Vries neemt u mee in de statistieken en cijfers van Belgische telefonische leads en toont u wat u hieruit kunt leren. Ook in België is de telefonische lead immers de snelste weg naar verkoop.

Bruno De Langhe - Automotive manager 2dehands.be, Meer dan 20 auto-ervaring (Porsche, BMW, VW-Audi & Ford)

NADA Las Vegas: de nieuwste automotive trends
(National Automobile Dealers Association)

Bruno De Langhe blikt samen met u terug op de NADA Convention & Expo 2018 , de jaarlijkse hoogmis van de automotive industrie in Las Vegas. Sleutelfiguren uit de sector, fabrikanten en experten kwamen van 22 tot 25 maart samen om de laatste ontwikkelingen, producten en technologieën in de auto-industrie te presenteren en bespreken. Bruno De Langhe was erbij en deelt graag zijn learnings en inzichten , over hoe de laatste trends uw autobedrijf nu en in de toekomst zullen beïnvloeden.


Toelating

Automotive Live is gratis en exclusief voor spelers in de autosector. Registratie is beperkt tot maximaal 3 personen per bedrijf. Let op, het aantal plaatsen is beperkt.


Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Huis van de Automobiel

Woluwedal 46

1200 Brussel

Belgium

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen