B2B Influencer Marketing: All about Thought Leadership

B2B Influencer Marketing: All about Thought Leadership

Venster Acties en details

Gratis

    Locatie

    Endeavour (De Koepel)

    Harmenjansweg 4

    2031 WK Haarlem

    Netherlands

    Kaart bekijken

    Wie dacht dat Influencer Marketing alleen werkt voor B2C merken heeft het mis. Ontdek hoe grote B2B brands zakelijke influencers inzetten...

    Over dit evenement

    B2B Influencer Marketing.

    Thought Leadership en de impact op Brand Awareness, Sales en Employer Branding.

    Merken als Deloitte, Knab & KPMG zetten al jaren in op zakelijke influencers. Ontdek hoe deze van oorsprong uit consumentenmarketing afkomstige marktbenadering de bekende Thought Leadership programma's een enorme boost geven.

    Carlo Hagenaar, Senior Strategist bij Endeavour, neemt je in een inspirerende presentatie mee hoe de inzet van zakelijke influencers B2B merken helpt hun doelstellingen te halen.

    Hierbij wordt geput uit meer dan 12 jaar ervaring binnen deze snelgroeiende branche. De award-winning influencer marketing specialisten van Endeavour werken onder andere voor Danone, KPMG, Dopper, Unicef en Deloitte.

    Locatie

    Dit event wordt in een live-setting gehouden in ons nieuwe kantoor De Koepel, voormalig huis van bewaring en tegenwoordig dé innovatie-hub in de regio. De sessie is exclusief opgezet met maximaal 20 bezoekers en geeft daardoor veel ruimte voor interactie, vragen en discussie.

    De sessie wordt afgesloten met een borrel.

    Marketeers van onderstaande merken bezochten onze sessies al:

    Beiersdorf, Bolletje, Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, Oger, Koninklijke Jumbo, Independer, Cordaid, Dopper, Kia, Perry Sport, Fatboy, Amnesty International, ATAG, Flying Tiger, SMEG, Brunotti, DHL, Motorola, Rijkswaterstaat en vele anderen...

    "Een waardevolle middag met inspirerende lezingen. Bovendien: óók zeer geschikt om in gesprek te komen met professionals van branchegenoten!" Juliëtte Pickkers (Beiersdorf)

    Afbeelding van B2B Influencer Marketing: All about Thought Leadership