Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen

Business Model Innovation – Een praktische en participatieve workshop

Creative Scrum & Linda Hovestad Marketing en Strategie

Zaterdag 9 juni 2018 van 08:30 tot 17:30 (CEST)

Business Model Innovation – Een praktische en...

Ticketinformatie

Tickettype Verkoop eindigt op Prijs Servicekosten BTW Aantal
Workshop Business Model Innovation   meer info 7 jun. 2018 € 312,94 € 13,51 € 68,55

Deel Business Model Innovation – Een praktische en participatieve workshop

Evenementdetails

Je bent ondernemer en het gaat goed. Alleen heb je nauwelijks de tijd en rust om de strategie van je bedrijf kritisch onder de loep te nemen. Het Business Model Canvas is een instrument dat jou helpt weer focus aan te brengen in je strategie, en je verdienmodel in kaart te brengen.

Het Business Model Canvas, van Osterwalder en Pigneur, wordt vaak ingezet als hulpmiddel bij strategieontwikkeling of als analysemodel om de huidige situatie te evalueren. Daarnaast is het model uitermate geschikt als je van plan bent te starten als ondernemer, als opstap naar een uitgebreid businessplan. Alle facetten van een goed doordacht verdienmodel komen aan bod.

 

DE WORKSHOP

De workshop bestaat uit twee delen: een instructiedeel en een toepassingsdeel.

  • De instructie op 9 juni 2018 - Tijdens onze praktische en participatieve workshop lopen we stap-voor-stap door het Business Model Canvas. Dat doen we in groepsverband aan de hand van een ‘voorbeeldcase’, zodat je vrijelijk met elkaar kunt discussiëren en van elkaar kunt leren. Aan het einde van de dag heb je, mede dankzij de dialoog, een goed begrip van hoe je het model kunt toepassen op jouw specifieke situatie.
  • De toepassing op 22 of 23 of 29 of 30 juni 2018 – In de navolgende dagen pas je de verworven kennis en inzichten zelfstandig toe op jouw organisatie. Tijdens een individuele coachingsessie van 50 minuten, lopen we dan samen door jouw specifieke canvas. Na de coachingsessie heb je een goed beeld van waar je staat, waar je naartoe gaat, en wat en wie je nodig hebt. Tussen de workshop en de coachingsessie zit 2-3 weken, zodat je voldoende tijd hebt om de verworven kennis te laten landen om daar vervolgens mee aan de slag te gaan. Tijdens de instructiedag wordt een indeling gemaakt voor de coachingsessie.

 

LEERDOELEN

Wat leer je tijdens deze participatieve, intensieve workshop?

  • De basisprincipes van het Business Canvas Model
  • Wie zijn jouw klanten? En haal je het optimale uit je klantrelatie? Of liggen er misschien kansen elders?
  • Welke kanalen zet je in? En kan dat wellicht efficiënter?
  • Hoe voeg je nu klantwaarde toe? En gebruik je het volledige potentieel? 
  • Wat zijn de (huidige) kernactiviteiten van de onderneming
  • Welke resources heb je nodig  om de kernactiviteiten te kunnen uitvoeren?
  • Met welke strategische partners?
  • Waar ligt het zwaartepunt van de kostenstructuur? 
  • Welke omzetstromen kunnen worden gecreëerd.

Kortom, hoe je je verdienmodel slimmer inricht.

 Wat levert het je op?

  • Een goed begrip van het Business Model Canvas.
  • Een verdienmodel toegespitst op jouw bedrijf.
  • Vertrouwen in de haalbaarheid van jouw strategie.
  • Een netwerk van gelijkgestemden die met hetzelfde vraagstuk rondlopen.

 

VOOR WIE?

  • Ondernemers die een paar jaar bezig zijn, ongeacht de branche.  
  • Let op: voor mensen met een startupdroom of ondernemers die net zijn gestart hebben wij de workshop Business Model Canvas voor starters.  Neem voor  meer informatie en voor de workshopdatum contact op met: Linda Hovestad of Banoyi zuma


PRIJS

€ 395, bestaande uit:

  • Workshop, 08.30-17.30 uur (lunch, drankjes en versnaperingen zijn inbegrepen).
  • Individuele coachingsessie van 50 minuten; de indeling wordt gemaakt tijdens de workshopdag.

 

ANNULERINGSREGELING/RESTITUTIE

  • Bij afzeggingen tot 14 dagen voor aanvang van de workshop wordt 50% van de workshopprijs in rekening gebracht. 
  • Bij afzeggingen tot 7 dagen voor aanvang van de workshop wordt 75% van de workshopprijs in rekening gebracht. 


Heb je vragen over Business Model Innovation – Een praktische en participatieve workshop? Neem contact op met Creative Scrum & Linda Hovestad Marketing en Strategie

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen

Waar en wanneer


Utrecht Centraal
Moreelsepark 65
3511 EP Utrecht
Nederland

Zaterdag 9 juni 2018 van 08:30 tot 17:30 (CEST)


  Aan mijn agenda toevoegen

Organisator

Creative Scrum & Linda Hovestad Marketing en Strategie

Over de trainers

 

Linda Hovestad, SMP is een strategische Business coach en interimmanager met een no-nonsense houding en brede werkervaring in marketing en communicatie. Analytisch is Linda sterk. Met name in het snel doorgronden van het commerciële probleem en het overzien van het grote plaatje. Als allround marketeer is zij dan ook in staat grote hoeveelheden informatie eenvoudig naar de kern van het probleem te brengen. Als Business coach helpt Linda Hovestad Marketing en Strategie zowel startups als bestaande ondernemers met het behalen van de commerciële doelstellingen.

Drs. Banoyi Zuma, MBA heeft ruime ervaring in het begeleiden van profit en non-profit organisaties; zowel start-ups als scale-ups via haar consultancy Creative Scrum. Door haar achtergrond in en ervaring op het gebied van ondernemerschap, innovatie, strategie, branding, marketing en communicatie is zij in staat om te snel te schakelen en te acteren op verschillende vraagstukken. Banoyi is een fervent aanhanger van interventies gebaseerd op de design methodologie. 

  Contact opnemen met de organisator
Business Model Innovation – Een praktische en participatieve workshop
Evenementen in Utrecht, UT Cursus Zakelijk

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.