Gratis

Cleverly Connected | #cconnected

Evenementgegevens

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Media Plaza

Jaarbeursplein

3521AL Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Op dinsdag 10 oktober organiseren OBI4wan, Buzzcapture en OBILytics 'Cleverly Connected'. Dit kennisevent brengt 500 klantcontact- en reputatie-experts samen in Media Plaza Utrecht voor de laatste inzichten rondom webcare, (social) media monitoring, reputatiemanagement, chatbots en AI.

Tijdens deze inspirerende middag brengen wij de kennis en ervaring van experts uit diverse branches samen om jou te inspireren en te connecten met andere bezoekers.

Verkrijg een exclusief kijkje in de reputatie- en webcare-keuken van o.a. RTL Nederland, IKEA, Hartstichting, AD Nieuwsmedia en bol.com. Hoe gebruiken deze betrokken partijen inzichten uit (social) media in hun bedrijfsstrategie en halen zij het meeste uit customer service?

Let op: bezoek van dit evenement is alleen mogelijk voor klanten van OBI4wan, Buzzcapture, OBILytics of op uitnodiging.

Programma

13.00 - 13.30 Inloop

13:30 - 13.35 Opening door Frans Reichardt

13.30 - 13.50 Welkom door "Triple A"

13.50 - 14.30 Onderweg naar een schaalbare webcare operatie bij bol.com

Denise Drost-Ridder, Lead Business Analyst bij het bol.com Customer Service Innovatie Team is verantwoordelijk voor grote innovatie projecten binnen de bol.com customer service. Social kanalen bedienen is volgens haar een must, maar biedt ook een nieuwe serie uitdagingen als het gaat om schaalbaarheid. Hoe verhouden webcare kanalen zich tot traditionele kanalen? Hoe kan je social volume geleidelijk opschalen? Tips en learnings op webcare gebied aan de hand van cases van bol.com.

14.30 - 15.15 Pauze

15.15 - 16.00 AI en chatbots: een gamechanger voor klantcontact

Waarom zijn chatbots vandaag de dag immens populair? Frank Smit, CEO OBILytics, neemt je mee langs de belangrijkste voorwaarden voor bouw en implementatie van slimme chatbots. Naast het doel en de verschillende toepassingen van o.a. AI en machine learning presenteert hij een handig stappenplan om aan de slag te gaan met deze baanbrekende technologie.

15.15 - 16.00 Breakout: Social media en webcare vanuit het hart

Dagelijks in gesprek zijn met onze achterban (donateurs, patiënten en vrijwilligers) en mensen betrekken en activeren: daarvoor zet de Hartstichting social media in. En met succes, want grote campagnes en dagelijkse updates zorgen voor een groot bereik en veel interactie. Maar hoe organiseer je dit? Hoe zorg je voor content die de harten van mensen raakt? En hoe organiseer je 7 dagen per week webcare in een non-profit organisatie? Dit en meer vertelt Lydia van den Brink, communitymanager bij de Hartstichting.

15.15 - 16.00 Breakout: Whatsapp als klantcontact kanaal binnen de KvK

De KvK is een veranderende organisatie die haar dienstverlening steeds meer online organiseert. Ook in het klantcontact neem online een belangrijke positie in, in de vorm van webcare. Een steeds belangrijker wordend klantcontact kanaal is Whatsapp. Doenja Hagtingius, Coördinator social media en webcare bij de KvK neemt jullie mee in de huidige transitie van de KvK, en de stappen die de organisatie het afgelopen jaar heeft gezet mb.t. WhatsApp, en een blik in de toekomst!

15.15 - 16.00 Breakout: Hoe social media het nieuws bepalen bij AD Nieuwsmedia

So­ci­al ­m­e­dia analist Jaap van Zessen bij AD Nieuws­me­dia, neemt ons mee in de so­ci­al­ ­strate­gie voor het van oorsprong tra­di­ti­o­ne­le medium Algemeen Dagblad. Tijdens zijn sessie over hoe social analytics het nieuws bepalen, staat hij stil bij het feit dat veel suc­ces­vol­le posts iets vertellen over wat er eerder op een ander medium gebeurde. Zoals bij­voor­beeld thema’s die zijn besproken in talkshows, nieuws over te­le­vi­sie­pro­gram­ma’s of de cover van een mo­de­ma­ga­zi­ne.

15.15 - 16.00 Breakout: Feedback via klantcontact als input voor de continue verbeterloop

Bij RTL Nederland worden diverse touchpoints vergeleken in de klantreizen van Videoland en RTL XL. Met NPS als key-KPI wordt klantfeedback gebruikt als input voor marketing en de continue verbeterloop. Angela Muradin, Customer Care Manager bij RTL Nederland vertelt over het belang van klanttevredenheidsonderzoek en het realiseren van een 360 graden klantbeeld.

15.15 - 16.00 Breakout: Stoelyoga

16.10 - 16.50 Met dit framework beschermt en versterkt IKEA zijn ijzersterke reputatie

IKEA is een van de sterkste retailmerken van Nederland scoort bij de top organisaties als het gaat om reputatie. Country Corporate Communicatie Manager Mark Blok vertelt hoe een nieuw framework en de integratie van onder andere Buzzcapture data actionable insights biedt die IKEA in staat stelt deze reputatie zowel te beschermen als verder op te bouwen.

16.50 - 18.00 Borrel

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Media Plaza

Jaarbeursplein

3521AL Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen