#CreativeRevolution Masterclass 'Waarde en Doelgroep'
Evenementdetails
Beschrijving
#CREATIVEREVOLUTION Masterclass 'Waarde en Doelgroep'
In de Masterclass 'Waarde en Doelgroep' kijk je samen met branding expert Simone van der Vorst naar de verbinding tussen jouw eigen identiteit enerzijds en de reacties daarop van de buitenwereld aan de andere kant: hoe bekend ben je, wat is jouw imago, hoe vaak word je ‘gekocht’? Door welke doelgroep? Voor wie ben je relevant, en waarom? Wat betekent dat voor jouw handelen? Deze masterclass geeft je inzicht in hoe je je eigen identiteit in kan zetten om je merkwaarde te verhogen. Kevin de Randamie, Initiatiefnemer van de Braenworks Academy, verzorgt de introductie.
Braenworks Academy
Braenworks Academy is de business school voor creatieve professionals. Via een klassikaal en online leerprogramma dat bestaat uit 7 modules werk je aan je eigen business plan. Rondom elke module organiseren wij een Masterclass die verdieping biedt. Deze Masterclasses zijn openbaar toegankelijk. Kom kennis maken en beleef een inspirerende middag op onze leslocatie in hartje Den Haag!
Simone van der Vorst
Simone verdiepte zich gedurende haar carrière in hoe merken werken, zowel profit als non-profit organisaties, bands, personen als steden. Ze gelooft dat ongeacht wat je maakt of wie je bent, de basisprincipes van succesvolle merken hetzelfde zijn. Ze kan haar eigen identiteit inmiddels steeds beter duiden en weet dat haar eigen merk essentie ligt in het delen van kennis. Simone studeerde aan de Universiteit van Tilburg af op de organisatie van jeugdtheater in Nederland en werkte daarna tien jaar in de commerciële wereld van de internationale hotellerie. Tegenwoordig is ze als hogeschooldocent verbonden aan de opleiding Commerciële Economie aan de Haagse Hogeschool. Bij gebrek aan gedegen lesmateriaal, schreef ze het Edubook Branding en Positionering, dat inmiddels op verschillende hogescholen als lesmateriaal wordt voorgeschreven.
Kevin de Randamie
Kevin de Randamie is als hiphop artiest bekend onder de naam Blaxtar en runt meerdere creatieve ondernemingen. Hij stond aan de basis van de carrière van zijn broer Typhoon, had een eigen platenlabel, is oprichter van het poetry platform SPOKEN.fm en is initatiefnemer van Braenworks Creative Business Society en de Braenworks Academy. Sinds 2014 adviseert hij creatieve professionals over authentieke verbindingen tussen creativiteit en business en betrekt bedrijven als T-Mobile, WE Fashion en Heineken bij zijn visie. Naar aanleiding van zijn TED talk ‘Creative Revolution’ en het rapport ‘Passie Gewaardeerd’ van de SER en de Raad voor Cultuur schreven de Randamie en zijn team een manifest met hun visie voor de creatieve sector. Dit manifest werd door meer dan 300 creatives ondertekend en gaf aanleiding tot actie: de oprichting van een business school voor creatieve professionals.