Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen

Cross Media Café – Data Driven Content

Media Perspectives en Beeld en Geluid

Dinsdag 8 mei 2018 van 14:00 tot 17:00 (CEST)

Cross Media Café – Data Driven Content

Ticketinformatie

Type Einde Aantal
Ticket Cross Media Café 8 mei 2018 Gratis  

Deel Cross Media Café – Data Driven Content

Evenementdetails

Het volgende Cross Media Café staat in de steigers. Samen met Beeld en Geluid organiseert Media Perspectives op dinsdag 8 mei weer een middagvullende bijeenkomst over data en content. Stuurt content data? Of gaat data content sturen? Je kunt er alles van maken: data driven content strategy, data driven content creation, data driven content recommendation, etc. Wij maken er een mooi programma van zodat jij als mediamaker en marketeer bij raakt bij de laatste stand van zaken en geïnspireerd aan de slag kunt.


Programma en sprekers

De bijeenkomst vindt plaats van 14:00 – 17:00 uur in Beeld en Geluid. Bij de inloop vanaf 13:30, in de pauze en nadien bij de borrel tot 18:00 is er alle mogelijkheid om contacten te leggen en informeel bij te praten met experts en andere aanwezigen.

14.00 – 15.15

  • Welkom door Monique van Dusseldorp, moderator
  • Frank Visser, Project Manager Data, Media Perspectives, presenteert het Data4Media project.
  • Laura Bäck studeert aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, en doet een onderzoek over data gebruik onder Nederlandse mediabedrijven. Samen met het publiek kijken we naar de eerste bevindingen.
  • Daan Odijk, Lead data scientist, RTL presenteert een innovatieve data case van RTL
  • René Nederhand, Founder/Directeur PrimedIO. Nederhand bespreekt het gebruik van tracking & personalisatie en de effecten daarvan op conversie en gebruikersretentie bij RTL.
  • Jouko Huismans, Founder/Directeur Mediaconnect.io, laat zien hoe ID&T en het EO jongerenkanaal voor hun media produktie gebruik maken van engagement data
  • Joost de Wit, Founder Media Distillery, zet kunstmatige intelligentie in om video en audio te begrijpen.

15.15-15.45

15.45-17.00

  • Geert-Jan Strengholt, Project Manager en Leonieke Verhoog, Concept ontwikkelaar media VPRO over een aantal innovatieve projecten
  • Leon Backbier, Manager ICT bij Endemol Nederland over sentiment analyse rond GTSR
  • Rick Hoving, Projectleider Strategie & Innovatie, Ster. Hoe weet je of iets aan zal spreken? Ster werkt aan een geautomatiseerde reclame-waarderingstool gemaakt op basis van machine learning
  • Kasimir Landheer, Data & Strategy Director, FremantleMedia, zal laten zien hoe data invloed hebben op format ontwikkelingen.


Mocht je vragen hebben, neem dan contact op met Frank Visser via  frank.visser@mediaperspectives.nl.

Heb je vragen over Cross Media Café – Data Driven Content ? Neem contact op met Media Perspectives en Beeld en Geluid
Bezoekerslijst Sorteren op: Datum | Voornaam | Achternaam
Meer weergeven

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen

Waar en wanneer


Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
1 Media Parkboulevard
1217 WE Hilversum
Nederland

Dinsdag 8 mei 2018 van 14:00 tot 17:00 (CEST)


  Aan mijn agenda toevoegen
Cross Media Café – Data Driven Content
Evenementen in Hilversum, NH Netwerkevents Zakelijk

Ben je geïnteresseerd in het organiseren van je eigen evenement?

Doe mee met miljoenen mensen op Eventbrite.

Log in of meld je aan

Je kunt deze tickets alleen in termijnen betalen als je een Eventbrite-account hebt. Log in of meld je aan voor een gratis account om door te gaan.