€ 95,58

De toekomst van de citymarketing

Venster Acties en details

€ 95,58

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Restitutiebeleid

Restitutiebeleid

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
Wat zijn de komende jaren de grootste uitdagingen voor de sector?

Over dit evenement

We kunnen net als jullie niet wachten om elkaar weer persoonlijk te ontmoeten.

Op 6 juli organiseren we daarom een hybride bijeenkomst. Vier groepen gaan op locatie in Leiden, Utrecht, 's-Hertogenbosch en Dordrecht met elkaar het gesprek aan. De groepen zijn onderling met elkaar verbonden via de ons sinds 2020 zo bekende digitale middelen, maar die spelen niet meer alleen de communicatie-hoofdrol. We starten nog rustig, met maximaal 10 personen per locatie.

De hamvraag. Waar liggen nu eigenlijk de grootste uitdagingen op het gebied van citymarketing? Dat kunnen thema’s zijn als gevolg van corona, maar ook onderwerpen die vóór corona al relevant waren en dat nog steeds zijn. Hoe denken de teams in Dordrecht, Leiden, 's-Hertogenbosch en Utrecht daarover? Welke praktische handvatten of aanpak zien we om daar concreet mee aan de slag te gaan?

We gebruiken daarbij het nieuwe instrument ‘Ideeënsport’, dat helpt om op een creatieve manier in korte tijd veel ideeën en oplossingsrichtingen te verzinnen.

Ontmoet vakgenoten, ga aan de slag met de toekomst van de citymarketing en thema's als financiering, data, lange termijn denken of tweedeling en ga geïnspireerd weer naar huis. Dat alles onder de energieke leiding van Richard Stomp.

Programma

13.00 uur Inloop

13.30 uur Creatief aan de slag in verschillende sessies

16.30 uur Eindelijk weer een borrel!

17.30 uur Einde

Delen met vrienden

Datum en tijd

Restitutiebeleid

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

{ _('Organizer Image')}

Organisator Stichting Netwerk Citymarketing Nederland

Organisator van De toekomst van de citymarketing

Het Netwerk Citymarketing is een samenwerkingsverband van organisaties en personen, actief op het gebied van citymarketing en andere gebiedsgebonden marketingactiviteiten.

Door middel van netwerken, kennisuitwisseling en het uitreiken van een jaarlijkse citymarketingprijs draagt het Netwerk Citymarketing bij aan de professionalisering van het vakgebied. Het Netwerk Citymarketing vervult een brugfunctie tussen de publieke en private sector, zowel op lokaal als regionaal niveau. Het bevorderen van contacten tussen beroepsbeoefenaren, beleidsmakers en beïnvloeders uit deze sectoren en het uitwisselen en vergroten van kennis en informatie staan centraal in de activiteiten van het Netwerk.

Jaarlijks hoogtepunt is het Nationaal Congres Citymarketing. Op dit evenement ontmoet de sector elkaar, zijn er topsprekers, wordt er veel kennis en ervaring uitgewisseld en wordt de Nationale Citymarketing Trofee uitgereikt.

Het Netwerk Citymarketing brengt mensen met elkaar in contact. 

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen