€ 90,75

De tranformatie naar een klantgerichte organisatie

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

WTC Amsterdam

Strawinskylaan 1

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren.

NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur rol. In het seminar 'De transformatie naar een klantgericht organisatie' op 17 juni 2019 staat die stap centraal. Sydney Brouwer zal deze dag zijn visie delen over waarom een klantgerichte cultuur nodig is en hoe je kan beginnen met die te bouwen. In dit seminar leer je:

-Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

-Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.

-Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.

-Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.

- Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen.

Gastspreker: Arjen Banach

Arjen Banach is expert en spreker op het gebied van energie in organisaties. Tijdens het seminar zal Arjen als gastspreker komen vertellen wat het belang van energie is in transformaties van organisaties. Hij zal delen hoe je die energie kan toevoegen en mensen in beweging krijgt richting een organisatie die zorgt voor enthousiaste klanten en medewerkers.

Gratis boek ‘Klantgericht Leiderschap’ bij je deelname!

Deelnemers van het seminar krijgen het boek Klantgericht Leiderschap van Sydney gratis mee naar huis. Voor dit boek heeft Sydney onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur. Het boek werd een #1 bestseller op Managementboek.nl en krijg veel enthousiaste recensies.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

WTC Amsterdam

Strawinskylaan 1

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen