Gratis

Digital Wednesday - Inspiring campaigns

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Igluu Eindhoven

32 Lichttoren

5611 BJ Eindhoven

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Inspiring campaigns

Deze editie, een dag voor hemelvaart, staat volledig in het teken van inspiratie! Leun achterover en laat je inspireren door campagnes die uitblonken in resultaat en/of creativiteit. We delen snel de cases die op het podium komen te staan. meld je nu vast aan want dit wil je niet missen. Na deze avond kan je bruisend van de ideeën het hemelvaartweekend in!

Campagne 1:
“Als verrijking op de merkcampagne ‘Auping. Met liefde.’ ontwikkelden Auping en Greenhouse een innovatief én interactief bedtijdverhaal dat op je Google Home speaker aan te roepen is door ‘Hey Google, praat met Auping’ te zeggen. Met deze toepassing van long form content verrijkt Auping een liefdevol moment tussen ouder en kind met de nieuwste voice technologie.

Er wordt wel eens sceptisch gereageerd op deze voice technologie en de waarde daarvan. Koninklijke Auping en Greenhouse Conversational tonen in deze case aan dat je door leren en experimenteren met de inzet van voice een unieke gebruikerservaring kan creëren die een beetje ‘magie’ kan toevoegen aan routinemomenten.”.

Campagne 2:
Hoe Fuze Tea met 13.000 minicampagnes werd gelanceerd in Nederland!
Begin dit jaar werd Fuze Tea in Nederland gelanceerd. Coca-Cola European Partners Nederland vroeg PauwR ze hierbij te helpen. De vraag was hoe ze meer dan 13.000 outlets (verkooppunten) konden ondersteunen met hun lokale marketing. De outlets moesten centraal staan en de advertenties lokaal relevant zijn. Een hyperlokale, dynamische en schaalbare campagne was het resultaat. Een super gave case of moeten we zeggen 13.000 minicase-jes die zelf een plaats kregen in Facebooks wereldwijde success stories!

Campagne 3:
Eerder hadden we het al eens met Digital Wednesday over de 'War for talent'. In onze regio hebben ook veel bedrijven daar een enorme uitdaging! Dat geldt zeker voor ASML.

The Smallest Ad geeft antwoord op de uitdaging van ASML om zijn naamsbekendheid bij technische talenten van de RWTH Universiteit in Aachen te verhogen. Het werven van technisch talent vraagt in de huidige ‘war for talent’ om een slimme aanpak. Om ASML te positioneren als alternatief naast de grote tech giants én dichtbij de core business van ASML te blijven, ontwikkelden we (uiteraard met de middelen en expertise van ASML) de kleinste advertentie ter wereld. Met een oppervlakte van 33,27 x 7,76 micrometer, niet te zien met het blote oog, werd The Smallest Ad dé manier om op te vallen bij de technische studenten. Uiteindelijk bekroond met een officiele Guinness Book of Record.

Programma
18:30 uur: Deuren open
19:00 uur: Campagne 1: Auping
19:30 uur: Campagne 2: Fuze Tea
20:00 uur: Campagne 3: ASML
20:30 - 22:00 uur: Netwerkborrel

Aanmelden kan nog. Dus bestel nu je kaarten en zorg dat je deze editie van Digital Wednesday niet mist!



Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Igluu Eindhoven

32 Lichttoren

5611 BJ Eindhoven

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen