Gratis

Digitalisering en data-gestuurd werken in de toeristische sector

Venster Acties en details

Gratis

Evenementdetails

Locatie

Locatie

Bethlehemweg 2

2 Bethlehemweg

6222 BM Maastricht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement
Hybride evenement op de Hotelschool in Maastricht.

Over dit evenement

Na afloop is er voor alle bedrijven de mogelijkheid om concreet aan de slag te gaan met vragen rondom digitalisering en het slim gebruik van data. Voor 20 bedrijven is er plek in de minor Design Reserach, start februari 2022 en de kosten van €750,-- per bedrijf wordt door het MKB Datalab betaald. Voor 20 bedrijven is er plek in de minor DDDM (data driven decision making), start in april 2022 en de kosten van € 699,-- per bedrijf wordt door het MKB Datalab betaald. Als laatste is er de mogelijkheid om samen met afstudeerstudenten van de hotelschool in Maastricht aan de hand van een door uw bedrijf ingevulde scan samen naar kansen en mogelijkheden op zoek te gaan.

Wie organiseert:

MKB Datalab Limburg, LIOF, Rabobank, Visit Zuid-Limburg, Maastricht Marketing, Limburg Marketing Midden-Limburg, Visit Noord-Limburg, Koninklijke Horeca Nederland, HISWA/RECRON

Inhoud:

Informatie over de bestedingen van gasten en bezoekers, maar ook informatie over boekingen, het weer, evenementendata, etc, kent een grote diversiteit en zit op veel verschillende plaatsen. Zowel binnen als buiten een bedrijf. Wanneer er beter zicht is, wat de waarde van deze informatie (lees: data) is en hoe relevante data kan worden ontsloten dan kunnen bedrijven in de toeristische sector beter vooruitplannen qua inkoop en inzet van personeel maar ook qua investeringen voor de toekomst.

Delen met vrienden

Locatie

Bethlehemweg 2

2 Bethlehemweg

6222 BM Maastricht

Netherlands

Kaart bekijken

{ _('Organizer Image')}

Organisator MKB Datalab Limburg

Organisator van Digitalisering en data-gestuurd werken in de toeristische sector

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen