Gastvrijheidstraining door Milo Berlijn
Evenementdetails
Over dit evenement
Na het succes van vorig jaar, hebben we ook dit jaar Milo Berlijn gevraagd om deze training te verzorgen. Medewerkers hebben vorig jaar hier van genoten. Wat gaan we doen?
Deze workshop bezorgt je medewerkers een vrolijke, inspirerende en prikkelende les over gastvrijheid. Geeft je medewerkers inzichten in de blijheid en de service voor jouw gast. Een training/show waarin heel beeldend de do’s en don’ ts van de hospitality worden uitgelegd. Dit alles met pakkende voorbeelden, tips & tricks uit de rijke praktijk van vakman Milo Berlijn.
Leidend hierin de ‘Ik-factor’, want een gastgerichte ‘wij-cultuur’ begint bij de bewustwording dat jij het verschil kunt maken, als jij aardig bent tegen anderen, zijn anderen dat tegen jou. Als jij lacht, krijg je een lach terug. Niet gekunsteld of ‘aangeleerd’, maar juist door dicht bij jezelf te blijven en sociale conventies los te laten. Normaal doen maakt je weer bijzonder. Het leidt tot een kettingreactie die de complete organisatie optilt en blijvend onderscheidend maakt.
• Je leert waarom jij de Ik-factor bent
• Jij kunt het verschil maken
• Je gaat beter om met je gasten
• Je leert hoe je ook niet leuke zaken zoals de corona regels kunt toepassen zonder gedoe.
Iedereen krijgt het boekje Gasten, klanten & vreemde kostgangers mee.
de training vorig jaar in de Duurzaamheidsfabriek