Gratis

Get On Your Feed!

Evenementgegevens

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Hotel van der Valk

Stationsweg 91

3621 LK Breukelen

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Get On Your Feed! is het eerste en enige Feed Marketing Event van de Benelux.

Het event richt zich op Online Marketing Professionals die zich dagelijks operationeel of strategisch bezighouden met Feed Marketing.

Aan de hand van praktische cases van gerenommeerde Retailers en Specialisten wordt kennis en ervaring gedeeld over waardevolle campagne strategieën en optimalisaties.

Het zal je de inspiratie geven om jouw Feed Based Advertising activiteiten voor o.a. Google Shopping, Facebook, Amazon en Affiliate Marketing naar een volgend niveau te brengen.

Daarnaast is er uiteraard voldoende gelegenheid om te netwerken en kennis te maken met collega's in het vakgebied.

Onze sprekers hebben er alvast zin in en stellen zich graag aan je voor:

Achmed Awad - CEO van The Next Ad en Media Injection
Als enige officiële Facebook Marketing Partner in de Benelux zal Achmed je meenemen in de mogelijkheden van data feed marketing op Facebook en Instagram.

Wijnand Meijer - CEO van TrueClicks
Als een van de ‘Top 25 Most Influential PPC Experts’ van PPC Hero vertelt Wijnand welke Marketing Technology tools in jouw ‘technology stack’ thuis horen en hoe je daaruit je keuze kunt maken.

Jennifer Kok - Affiliate Expert
Als Affiliate Expert heeft Jennifer gewerkt voor organisaties als wehkamp, Central Point en VidaXL. Ze weet als geen ander het optimaal inzetten van datafeeds toe te lichten aan de hand van succescases en hands-on tips en tricks.

Cary Stockrahm - Amazon Consultant
Als gespecialiseerd Amazon consultant kent Amazon voor Cary weinig geheimen, ze leert je opportunities en valkuilen kennen en wijst je de weg door Amazon's complexe regels en vereisten.

Jos de Nijs - Crossborder Specialist
Als Teamlead Traffic beheert Jos honderden data feeds voor QLF Brands in meer dan 11 landen. Hij vertelt je hoe hij ervoor zorgt dat content, prijs en voorraad op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar zijn.

De toegang is gratis, dus Get On Your Feed! en reserveer nu alvast jouw plaats voor dit unieke event!

Aanvullende informatie Sprekers en Keynotes

Achmed Awad - The Next Ad / Media Injection

Achmed is founder and CEO of The Next Ad and Media Injection. Both companies have the exclusive privilege to be the only official Facebook Marketing Partner in the Benelux in Ad Technology and Community Management. The Next Ad is nominated as the fastest growing partner of their partner community in the world and has the highest customer loyalty of all partners in serving advertisers, best-in-class Ad Tech for Facebook and Instagram advertising, and a team of performance experts with the best services. Passionate about marketing, you will frequently find Achmed on stage during masterclasses or keynotes. But when you ask him in his spare time about his experiences of the best and worst marketing strategies, he’s happy to tell you all about it.

Achmed will take you on a journey of data feed marketing on Facebook and Instagram. Working with world’s best advertisers in the e-commerce industry, The Next Ad innovates Ad Tech for the best Dynamic Ad campaign performances. The elements of a performance-driven Dynamic Ad campaign, the tactics, and innovative use cases to get the best out of data feed marketing will be discussed during his keynote session.

Wijnand Meijer - TrueClicks

Wijnand Meijer is medeoprichter en CEO van TrueClicks, een SEA auditing en monitoring platform. Hij houdt zich al sinds 2006 met online marketing bezig en heeft 8 jaar bij iProspect (voorheen Netsociety) gewerkt, onder meer als consultant en strateeg. Wijnand schrijft regelmatig over het vak, onder meer in Emerce, Marketingfacts, PPC Hero en zijn eigen blogs. Ook spreekt hij op congressen als SMX en Hero Conf. Daarnaast is hij de laatste 3 jaar verkozen in de ‘Top 25 Most Influential PPC Experts’ van PPC Hero.

Het is geen geheim dat het aanbod in marketingtechnologie de laatste jaren explosief gegroeid is. Het jaarlijkse overzicht met alle aanbieders is dit jaar zelfs omgedoopt tot ‘MarTech 5000’, aangezien het aanbod inmiddels de 5.000 oplossingen gepasseerd is. En het einde van de groei lijkt ook nog lang niet in zicht te zijn. De vraag rijst dus: hoe kies je uit dit overweldigende aanbod de – voor jou – juiste software? In deze sessie zal ik hiervoor een aantal nuttige bronnen en tips delen, waarmee je beter en sneller jouw ultieme marketing ‘tech stack’ vorm kunt geven.

Jennifer Kok - Affiliate Expert

Jennifer Kok is Affiliate Expert en heeft een missie: affiliate marketing in Nederland nog meer op de kaart zetten. Kennisdeling staat hierbij centraal. Zo heeft Jennifer als Interim het afgelopen jaar gewerkt voor organisaties als wehkamp, Central Point en VidaXL. Daarnaast is Jennifer spreker op evenementen, (strategisch) adviseur voor adverteerders en affiliates, en blogger op Affiliateblogger.nl. Door haar vele ervaring bij verschillende adverteerders, is Jennifer de aangewezen persoon om meer te vertellen over datafeed management aan de kant van de affiliate adverteerder.

Zijn productfeeds echt nodig binnen affiliate marketing? Wat is het belang van productfeeds binnen dit online marketing kanaal? Zou ik het ook moeten gebruiken? En hoe zet ik dit zo efficiënt en effectief mogelijk in? Tijdens deze sessie over productfeeds binnen affiliate marketing worden deze vragen beantwoord en meer. Jennifer geeft je hands-on tips en tricks over het opbouwen van productfeeds, het inzetten van de productfeeds en waar nog kansen liggen. Mét succescases!

Cary Stockrahm - u-commerce

I am an e-commerce strategist and Amazon consultant advising companies how to better position their brands & products on Amazon. I assist and coach businesses that just get started with Amazon or solve problems for the ones struggling with Amazon’s complex rules and requirements. Driven by Amazon’s constant impulse for change and innovation to be more efficient and consumer-oriented, I am inspired to convey the same spirit to my customers when selling on Amazon. If you want to play on Amazon, you got to play by their rules or you have lost the game before you even started.

E-commerce, cross-border selling and marketplaces are daily words in almost any company. In Germany, every other person starts their search on Amazon with the intention to buy (not to search). Not selling on Amazon is a choice, but for most companies not an option anymore. Although you can start selling in less than two weeks, many companies underestimate the conditions and consequences when they open an account. In this keynote you will hear more about why you should still sell on Amazon, the common pitfalls and how to prevent them.

Jos de Nijs - QLF Brands

Jos de Nijs, 30 jaar en Teamlead Traffic bij QLF Brands. QLF Brands is de drijvende kracht achter het interieurmerk QAZQA, de snel groeiende (web)winkels van Lampenlicht.nl en het e-commerce platform FittinQ. In meer dan 11 Europese landen vermarkten wij een complete lijn designverlichting, kleinmeubelen en interieurproducten. Binnen de functie Teamlead Traffic ben ik verantwoordelijk voor het aansturen van het traffic team en het behalen van verschillende (omzet)groei doelstellingen.

Voor welke landen zet QLF brands data feeds in en hoe zorgt QLF Brands ervoor dat de juiste content, prijs en voorraad per product op verschillende marktplaatsen, vergelijkers en zoekmachines komen te staan.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Hotel van der Valk

Stationsweg 91

3621 LK Breukelen

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen