Gratis

" Groei, hoe organiseer je dat?" - K2 CME Talk

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

The Pavilion

13 Orteliuslaan

3528 BA Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement
"Groei, hoe organiseer je dat?" De K2 Marketing CME Talk met sprekers Harmen Visscher- Catawiki en Mark Stadhouders- Vodafone-Ziggo.

Over dit evenement

Volgens ons is het weer tijd! Tijd om elkaar te ontmoeten en te inspireren.

In navolging op de succesvolle Customer & Marketing Executive (CME) Talk: “Strategische klantfocus in een agile tijdperk” van juni vorig jaar, organiseert K2 Marketing daarom nu de volgende CME Talk: “Groei, Hoe organiseer je dat?”. Het belooft wederom een interactieve en inspirerende kennissessie te worden.

Binnen het marketingdomein gaat het steeds vaker over data in combinatie met technologie. Binnen de “Experience Economy” van vandaag, een cruciale combinatie. Succesvolle ondernemingen zijn bij uitstek de organisaties die daar hun weg in hebben gevonden.

- Wat moet je dus doen om (sterk) te groeien?

- Wat betekent dit voor je organisatie en je mensen?

- Wat betekent dit voor je data huishouding?

- Wat betekent dit voor je Marketing Technologie oplossingen, ook wel 'Stack' genoemd?

- En tenslotte wat betekent dit voor je klantgerichtheid?

Keynote speakers zijn Harmen Visscher (Catawiki) en Mark Stadhouders (Vodafone/Ziggo). Verwacht een boeiende inkijk in de manier waarop deze organisaties de afgelopen jaren een sterke groei hebben doorgemaakt door de ogen van deze expeditieleiders op het gebied van Customer Experience & Marketing.

Graag verwelkomen we je op 5 maart 2020 om 15.00 uur bij The Pavilion in Utrecht!

Meld je snel aan want plaatsen zijn beperkt.

Zie hieronder voor een impressie van de vorige CME Talk in juni 2019.

Harmen Visscher

VP Marketing & Customer Service bij Catawiki

Harmen is werkzaam bij een agile en zeer sterk gegroeide organisatie. Hij gaat vertellen over wat zij allemaal bij Catawiki hebben gedaan om deze sterke groei in goede banen te leiden. Daarnaast gaat hij vertellen wat die sterke groei heeft betekent voor hun data huishouding en welke Marketing 'Stack' keuzes zij hebben gemaakt en waarom. Kortom WAT heeft catawiki op data-gebied allemaal gedaan om de sterke groei te realiseren die zij hebben gedaan?

Mark Stadhouders

Head of Marketing Operations B2B bij Vodafone/Ziggo

Mark is sinds 2 jaar bij Vodafone/Ziggo (VdF/Ziggo) Head of Marketing Operations en steeds meer met zijn team bezig om te personaliseren. Wie zijn onze klanten? Waarom kopen zij diensten bij ons? Wat zijn hun motieven? Hoe kunnen wij daar vanuit onze data en Marketing Stack steeds meer inzichten en krijgen en deze (real-time) inzetten in onze interacties met klanten en prospects? Kortom WIE heeft Vdf/Ziggo als klanten naar zich toe getrokken waardoor een sterke groei in B2B is gerealiseerd?

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

The Pavilion

13 Orteliuslaan

3528 BA Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen