Hoe creëer je eind-tot-eind klantervaringen

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

We leven in een tijdperk waarin consumenten grillig zijn en invloed hebben op merken en producten. Daarom moeten bedrijven en merken in het concurrerende landschap van vandaag, zinvolle en relevante cross-channel ervaringen leveren tijdens de customer journey. Met de geïntegreerde marketingmogelijkheden van Adobe Campaign, Adobe Dynamics for marketing kun je cross-channel-campagnes organiseren, personaliseren en diversifiëren.

Op donderdag 5 september om 16.00 uur houden Jay Ramsanjhal voorzitter van CraniumConnect en Rob in der Maur Principal Solutions Architect bij Adobe samen de webinar ‘Hoe creëer je eind-tot-eind klantervaringen’. In deze webinar krijgen de deelnemers te zien hoe een organisatie anonieme prospects naar warme contacten kan worden omgezet door gepersonaliseerde klantervaringen vast te leggen. Dit gebeurt via alle digitale en fysieke kanalen. Het brengt marketing- en sales activiteiten samen en leveren gezamenlijk een uitzonderlijke service aan de klant. In deze webinar wordt een demonstratie gegeven hoe de integratie werkt tussen Microsoft Dynamics 365 en Adobe Experience Manager. Vragen kunnen tijdens de webinar live worden gesteld.

Tijdens deze webinar krijg je inzicht in:

  • Integratie tussen Microsoft Dynamics 365 en Adobe Experience Manager
  • Omni-channel approach met inzicht in alle klantinformatie
  • Integraal klantprofielmanagement
  • Targeted segmentatie
  • Geautomatiseerde cross-channel campagnes
  • Geïntegreerde e-mail campagnes
  • Offertemanagement
  • Retargeting campagnes van klanten die op de website zijn geweest
  • Gepersonaliseerde website voor bezoekers, op basis van klantprofiel
Delen met vrienden

Datum en tijd

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen