€ 0 – € 62,86

IAB Nederland Webinar - Marketing 2025

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online evenement

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Geen refunds

Beschrijving van het evenement
Marketing anno 2025

Over dit evenement

Wat zijn huidige ontwikkelingen in marketing die in de toekomst zullen doorontwikkelen? Is het marketingvak over een paar jaar überhaupt nog relevant? Wordt de marketeer vervangen door machines? En wat is het effect van AI? Allemaal vragen die ons dagelijks bezighouden, maar ook die we liever zouden negeren.

Op 5 november duiken we in de wereld van Marketing anno 2025 . Een inspirerende sessie die jou een kijkje naar de toekomst zal geven.

  • Charlie Freestone, Strategy Innovation Manager Mindshare Greenhouse
  • Media Dystopia - Geïnspireerd door de dystopische, en vaak beangstigende, toekomst die in 'Black Mirror' wordt afgebeeld, verbeeldt Charlie Freestone in 'Media Dystopia' de verschillende potentiële lotgevallen van media en communicatie, gebaseerd op de opkomende technologieën en de veranderende consumententrends die we vandaag de dag zien.
  • Jarno Stolk, Speaker & Consultant on Blockchain in advertising
  • Blockchain in media 2025: is er leven na de hype? - Zal Blockchain er nog zijn in medialand in 2025? Was het een hype of is het dan de basis van het internet?
  • Ron Vrijmoet, Managing Partner - Capite Procuratio at DEUS: human(ity)-centered AI
  • Marketing 2025. De technologie die het vak gaat veranderen. - Een praktische en optimistische kijk op de technologische ontwikkelingen die het marketingvak gaan veranderen. Technologieën als O2O, AI, contextual targeting als versnellers van het marketing vak.
Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online evenement

Beleid voor refunds

Geen refunds

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen