IAB Nederland x Abovo Media - Websessie - Data, creatie en media.
Evenementdetails
Over dit evenement
Data, Creatie en Media hebben elkaar hard nodig! Zo blijkt onder andere uit ons C-level onderzoek dat 56% van de geïnterviewden verwacht dat, ondanks de verschuiving van data-driven marketing, de rol van creativiteit in de komende twee jaar steeds belangrijker zal worden. Dat is ook niet gek, want data is het nieuwe goud, maar nog geen juweel. Je kunt alle data van de wereld hebben, maar toch niets weten. Wat de waarde van data bepaalt, zijn de actionable insights. Om daaraan te komen, zul je moeten leren om als het ware door de data heen te kijken en een creatieve boodschap te creëren die gebaseerd is op deze insights.
Kortom: hoe zorg je ervoor dat de driehoeksverhouding tussen media, creatie en data optimaal werkt? Op deze vraag zullen de sprekers door middel van een korte presentatie antwoord geven, waarna ze aan de hand van stellingen met jou de interactie opzoeken.
Sprekers:
- Arjan ter Huurne, Director Business Development & Innovation bij Maxlead
- Tim Geenen, General Manager, Faktor bij LiveRamp
- Dick van der Lecq, CEO DDB Unlimited
De sessie zal plaatsvinden op donderdag 10 december van 15.00 tot 16.00 uur.