€ 145

Marketing School: Digitale strategie & Analyse

Evenementgegevens

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Co.Station Gent

1 Oktrooiplein

9000 Gent

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Restituties tot 30 dagen voor evenement

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Het aankoopgedrag van consumenten is in de voorbije jaren enorm veranderd door de komst én het volwassen worden van het internet. Meer en meer klanten gaan zich online oriënteren alvorens over te gaan tot de aankoop van een product of dienst, ook al gebeurt de aanschaf op een later tijdstip in een fysieke winkel.

Ondernemers & marketeers kunnen er dus niet omheen: Bedrijven moeten inzetten op het online kanaal om relevant te blijven.

Uiteraard komt er bij de “digitale transformatie” van uw bedrijf heel wat kijken. Leer daarom via deze module hoe u een werkende online strategie uittekent waarmee u de juiste doelgroepen kan bereiken.

Vragen die in deze module worden beantwoord zijn onder andere:

- Welke online strategie werkt om de juiste doelgroep te bereiken?

- Op welke digitale kanalen moet ik inzetten?

- Welke budgetten heb ik nodig om mijn doelstellingen te bereiken?

- Op welke KPI's moet ik sturen?

- Hoe meet ik het succes van mijn online marketing campagnes?

- Enz...

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Co.Station Gent

1 Oktrooiplein

9000 Gent

Belgium

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Restituties tot 30 dagen voor evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen