Masterclass Growth Leadership & DNA, Breukelen 14 Jan 2020

Hotel de Valk Breukelen

Stationsweg 91

Breukelen

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Masterclass Your Growth Leadership & DNA, Breukelen 14 Januari 2020

Ben jij ook nieuwsgierig wat je biologisch DNA je kan vertellen over Growth Leadership en talentontwikkeling? Wil je weten wat deze innovatie kan betekenen voor je organisatie ?

Daarvoor nodig ik je uit als professional om deel te nemen aan de Leadership DNA op dinsdag 14 Januari 2020 in Breukelen.

Er is nu een nieuwe innovatie voor talentontwikkeling die veel meer (op een veilige manier) inzicht geeft in het biologisch startpunt van medewerkers. Neuro-wetenschappers hebben ontdekt dat specifieke genen in ons DNA van grote invloed zijn op onze persoonlijkheidskenmerken, beslissingen en ons karakter. De ontwikkelbaarheid van persoonlijke competenties is dus grotendeels genetisch bepaald bij geboorte. Nu kunnen we veel beter de persoonlijke talenten achterhalen op basis van DNA onderzoek uitgevoerd door het Erasmus Medisch Centrum. De privacy is daarbij strikt gewaarborgd volgens de GDPR regels.

Blok 1 : Inleiding biologische identiteit, Nature versus Nurture. Wat is leidend en wat is volgend? In hoeverre zijn we maakbaar? Onze biologische identiteit komt steeds meer boven drijven naarmate we ouder worden. Hoe komt dat en wat is dan de invloed van je biologische identieit op je leiderschapskwaliteiten?

Blok 2 : Welke persoonlijkheidskenmerken en talenten kun je uit DNA herleiden? Talent is onmiskenbaar aangeboren en overerfbaar. Zo ook de gevoeligheid voor afwijzing en de emotionele aanleg voor leiderschap. Hoe weten we dat en wat kunnen we ermee?

Blok 3 : De 5 DNA persoonlijkheid-dimensies en hun kenmerken. Welke genen zijn bepalend voor onze dagelijkse beslissingen. Wat doen de neurotransmitters en hormonen oxytocine, dopamine en serotonine met je? Welke beslissingen nemen we (on)bewust en wat is onze onbewuste persoonlijkheid ? Welke leiderschapskenmerken zijn voor Emotional en Secure Leadership van belang en hoe koppelen we deze aan onze persoonlijkheid?

Blok 4 : De praktijk van DNA analyses: waarom en hoe Post NL, Zwitserleven, Mise en Place, ASR, DNA Assessments toepassen voor talentontwikkeling van High Potentials. Wat zijn de resultaten en waarom is het innovatief?

Het aantal deelnemers bedraagt maximaal 10. De deelnamekosten bedragen 295 euro, ex BTW, per persoon, inclusief lunch.

Wanneer: dinsdag 14 Januari 2020 in Breukelen 9.30-17.00 uur

Waar: Hotel de Valk in Breukelen

Hotel de Valk Breukelen

Stationsweg 91

Breukelen

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.