Venster Acties
Waar en wanneer
Datum en tijd
Locatie
Zilverstraat 69 69 Zilverstraat 2718 RP Zoetermeer Netherlands
Kaart en routebeschrijving
Zo werkt het
Beleid voor refunds
Over dit evenement
Meetup
Hoe je het beleeft, is hoe je het onthoudt… Hostmanship heeft alles te maken met het gevoel dat je mensen geeft als je ze helpt. Woorden als empathie, oprechte nieuwsgierigheid en respect horen bij Hostmanship. De beleving die je gasten meegeeft geeft de klant een bepaald gevoel. En wist je dat de beleving maar voor 11% bestaat uit tastbare zaken, zoals de koffie en de inrichting? Voor 89% zijn het de medewerkers die invloed hebben op de beleving.
Als dienstverlenende organisatie heb je dagelijks met klanten te maken en kan jij invloed hebben op de beleving van jouw klant. Maar hoe doe je dat precies? Welke tools kan je daar het beste bij gebruiken?
Bij Joost-IT geloven we dat mensen die met passie en plezier hun werk uitvoeren cruciaal zijn voor het succes van een organisatie. Efficiënt ingerichte processen en optimaal ingerichte ESM tooling waarbij zo veel als mogelijk standaard processen en repeterende werkzaamheden zijn geautomatiseerd, dragen bij aan dat werkgeluk. Joost-IT ondersteunt organisaties om optimaal te presteren en zet daarmee een nieuwe norm in de wereld van Service Management.
We willen je graag uitnodigen voor een inspirerende sessie over Hostmanship! Je komt te weten hoe je de volgende stap in je dienstverlening neemt. Aan de hand van inspirerende sprekers laten we je kennismaken met de geheimen van goed Hostmanship binnen de IT.
Programma
Woensdag 11 januari 2023
- 16:00 – 16:30 Inloop
- 16:30 – 17:15 Hoe gastvrij ben jij? – Joske Kuut (Passion4guests)
- 17:20 – 17:50 Behandel je collega’s als ‘gasten’ van de informatiefabriek! – Bart Borst & Maurice van den Driessche (Nexthink)
- 17:50 - 18:15 Workflow automation: van 'nice to have' naar noodzaak - Frank de Jong (4me)
- 18:15 – 19:00 Borrel