Retail | Maandelijkse bijeenkomst Online Marketing Mastermind | September

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Dotslash Utrecht

Europalaan 400

3526 KS Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement
Maandelijkse bijeenkomst voor ambitieuze retail ondernemers in de provincie Utrecht.

Over dit evenement

Wil je aan de slag met online marketing en weet je niet waar je moet beginnen? In de bijeenkomst van september gaan we aan de slag met het maken van een concrete online marketing strategie. De bijeenkomst is perfect voor elke retailondernemer die nog geen strategie heeft of zijn huidige strategie wilt verbeteren.

We starten de bijeenkomst met een introductie over online marketing. Je komt meer te weten over de nieuwe consument, de journey die hij aflegt en hoe je hier met je online marketing en sales op in kan spelen.

Vervolgens ga je dit doorvertalen naar een strategie. Je gaat jouw ideale klant beschrijven, de daarbij horende communicatieboodschap definiëren, je bedrijfsdoelen vertalen naar online doelen en op basis van je budget de juiste middelen en kanalen selecteren om je online doelen te realiseren. Tijdens dit deel van de bijeenkomst zijn er experts van GetOn aanwezig om je hierbij te helpen. Ook kan je sparren met mede-ondernemers.

We eindigen de bijeenkomst met een Q&A. Tijdens de Q&A beantwoorden we al jouw vragen en die van je mede-ondernemers. Indien je er fysiek niet bij kan zijn, kan je de Q&A ook online volgen. De experts van GetOn zijn beschikbaar om via de chat vragen te beantwoorden.

Deelname aan de mastermind bijeenkomst is gratis. De bijeenkomst wordt aangeboden door de provincie en gemeente Utrecht.

Handig om te weten; er is sprake van een open-deurbeleid. Dit houdt in dat je op elk onderdeel van het programma kan in- of afhaken. Dit is met name handig als je eerder weg moet of later wilt inhaken omdat je de online masterclass over dit onderwerp al hebt gevolgd.

Waarom deelnemen?

De opkomst van smartphones en mobiel internet is de manier waarop we leven drastisch aan het veranderen. Gemiddeld checken we 150 keer per dag onze mobiel en besteden we er 177 minuten op. Ook de manier waarop we consumeren is hierdoor veranderd. Online vergelijken we producten en vervolgens kopen we op een moment en plaats naar keuze. Zowel on- als offline.

Door de coronacrisis is de transitie van off- naar online in een stroomversnelling gekomen. Tijdens deze masterclass leer je alles over de nieuwe consument en wat de beste strategie is voor jouw retailbedrijf om deze te bereiken.

Wat ga je leren?

  • Wat online marketing is en waarom het belangrijk is;
  • Wie de nieuwe consument is;
  • Wat de customer journey is;
  • Wat het See-Think-Do-Care framework is;
  • Wat micro-momenten zijn;
  • Wat de impact is van COVID-19 op het consumentengedrag.

Wat is het resultaat?

Een concrete online marketing strategie om direct mee aan de slag te gaan.

Voor wie is deze bijeenkomst?

Ondernemers met een retailbedrijf in de provincie Utrecht. Uiteraard mogen ook medewerkers deelnemen!

Programma

  • 13.00-13.45 Presentatie: De nieuwe consument
  • 13.30-16.00 Maken van een online marketing strategie
  • 16.00-17.00 Q&A

Benodigdheden

  • Een laptop
Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Dotslash Utrecht

Europalaan 400

3526 KS Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen