Verkoop beëindigd

RoboticsNow: Het inzetten van een chatbot in de oriëntatiefase

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Gooimeer 6

1411 DD Naarden

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

--> AFGELAST <--


Beste relaties,


Na een zeer succesvolle eerste editie van RoboticsNow afgelopen november, is het nu hoog tijd voor een nieuwe editie. Waarom? Omdat de wereld van robotisering zich razendsnel ontwikkelt en dat geldt zeker ook voor onze eigen voortgang.

Onlangs schreef AM er al over: "Digitale communicatiemiddelen spelen een steeds grotere rol bij financiële beslissingen. Jongeren van 18 tot 37 jaar (generatie Y en Z) willen graag via app of chat wijzigingen doorvoeren of vragen stellen over hun financiële producten."

Yellowtail’s Robofin-team heeft zich de afgelopen maanden druk bezig gehouden met robotisering binnen het financiële domein en dan met name het gebruik van chatbots.


Communiceren met generatie Y + Z

Met de overtuiging dat een chatbot veel brandende vragen van een consument al in een vroeg stadium kan beantwoorden zijn wij aan de slag gegaan. Met daarbij als uitgangspunt dat een chatbot persoonlijker en relevanter kan en continu actueel moet zijn in de oriëntatiefase van een financieel product. Zo’n chatbot kan een goede hulp zijn in de oriëntatiefase van een hypotheek of begeleiding bieden bij het inzicht in iemands pensioensituatie.

Yellowtail’s chatbot, gebaseerd op Watson, is zelflerend en kan zich daarmee (met een af en toe een beetje hulp) continu aanpassen aan de wensen en vragen van de consument.

Tijdens RoboticsNow gaan wij allereerst in gesprek met zorgverzekeraar VGZ. Onlangs heeft VGZ de zelfgebouwde chatbot Sam gelanceerd. VGZ zal de lessons learned en de do's & don'ts bij het implementeren van een chatbot met u delen. Daarna laten wij u tijdens de keuze sessies graag zien hoe u zelf een persoonlijke chatbot kan inzetten in de oriëntatiefase van een complex financieel proces, zoals hypotheken of pensioenen, en wat voor effect dit heeft op de online klantbeleving. Daarnaast zal ons team onder leiding van Gert Vasse u meenemen in de filosofie en techniek achter het datagedreven accepteren van een financieel product.


Programma

Plenair:

15:30 - 16:00 - Aanvang

16:00 - 16:30 - Intro RoboticsNow - Matthijs Mons

16:30 - 17:15 - In gesprek met VGZ: lessons learned & de do's en don'ts bij het implementeren van een chatbot

17:15 - 17:30 - Korte break



Keuze sessie:

Sessie 1 - 17:30 - 18:30 - Datagedreven accepteren

Sessie 2 - 17:30 - 18:30 - Het inzetten van een chatbot in de oriëntatiefase; wat voor effect heeft dit op de online klantbeleving?


18:45 - 20:00 - Zomers diner



Wij hebben maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij! Zien wij jou daar?


Wij hopen van wel!

Yellowtail team

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Gooimeer 6

1411 DD Naarden

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen