Gratis

Round Table Service Management 21st edition @bol.com

Evenementgegevens

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Bol.com

Papendorpseweg 96

3528 BJ Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Beste deelnemer van de Round Table Service Management,

Op donderdag 2 november neemt de Round Table Service Management, je bij bol.com mee in hun reis langs de ontwikkelingen van Agile, DevOps en Cloud en de zoektocht naar autonomie, schaalbaarheid en wendbaarheid. Daarbij zal de evolutie van Service Management binnen bol.com tot wat het vandaag de dag is uitgebreid aan bod komen.

Bol.com deelt met jullie de uitdagingen en gaat aan de hand van stellingen verder de diepte in en hoopt ook zelf geïnspireerd te raken om de volgende stap in deze voortdurende evolutie te maken.

Thema: De evolutie van Service Management binnen bol.com

Datum: Donderdag 2 november 2017

Deur open: Vanaf 15:30

Tijden: 16:00 – 20:00 met een netwerkborrel achteraf

Gastheer: Peter Brouwers

Gastsprekers: n.t.b.

Adres: bol.com, Papendorpseweg 96, 3528 BJ Utrecht

Thema toelichting:

Bol.com bestaat inmiddels 18 jaar en in deze tijd is het bedrijf van een startup uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 1.250 medewerkers. Ook bol.com is ooit gestart met waterval projecten, pas in 2009 werd Agile omarmt en daarna zijn diversie slagen gemaakt om de innovatiemotor op topsnelheid te laten draaien.

Service Management binnen bol.com heeft tijdens deze transitie ook niet stilgestaan. Een verandering van focus was noodzakelijk om blijvend waarde te kunnen toevoegen voor bol.com. Was de blik in de periode 2009-2014 nog gericht op de outsourcing partner, met de beweging naar DevOps richtte de focus meer op de business. En nu staat bol.com op het punt om de gang naar de cloud te maken en bereiden zij zich voor op de volgende stap in deze evolutie.

De uitdagingen die bol.com tijdens deze veranderingen is tegengekomen zijn legio en raakten ook service management. Laat je bijvoorbeeld scrum teams zelf hun processen bepalen terwijl je ook moet voldoen aan compliancy eisen en bepaalde vastlegging vereist is? Welke KPI’s spreek je af en wie rapporteert daarover als scrumteams eigen ‘runverantwoordelijkheid’ hebben? Ook voor de volgende stappen in deze evolutie zal bol.com ongetwijfeld weer met nieuwe vraagstukken te maken krijgen.

Veelgestelde vragen

Zijn er deelname kosten aan deze avond verbonden?

Deelname aan deze Round Table Service Management is kosteloos.

Let op: Voor deze Round Table Service Management geld een aangepaste duur van de annulering. Annulatie kan tot maximaal 1 week van te voren zonder kosten!

Annuleert u binnen één week van te voren / of is er helemaal geen notificatie en blijft u weg dan wordt de No Show Service Fee in rekening gebracht.* Dit geldt voor iedere deelnemer, ook de introducees.

Kosteloze deelname is iets anders dan vrijblijvend.

* Meer hierover kan op de LinkedIn pagina terug gelezen worden.

Annuleren van deelname kan alleen per e-mail aan de organisatie!. Wanneer je niet deelneemt, zonder afmelding ontvang je eveneens een no-show factuur.

Wat zijn de vervoers-/parkeermogelijkheden voor het evenement?

Het dichtsbij zijnde P+R terrein is: Mercatorlaan, 3528 BL Utrecht. Vanaf hier is het ongeveer 5-10min lopen naar BOL.com

Verdere parkeerdetails volgen in de aanloop naar deze Round Table Service Management.

Is mijn registratie of ticket overdraagbaar?

Om goed inzichtelijk te hebben wie er wel / niet komen graag uw wijziging mailen naar online @ rtsm.eu. Wij helpen je dan verder om jouw reservering om te zetten.


**************

Deze tekst kan zonder opgaaf gewijzigd worden door de organisator van deze Round Table Service Management!

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Bol.com

Papendorpseweg 96

3528 BJ Utrecht

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen