€ 29

Meerdere data

Scheepsbezoek op Costa Magica

Evenementgegevens

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Passenger Terminal Amsterdam

Piet Heinkade 27

1019 BR Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Voor alle geïnteresseerden organiseert Costa Cruises deze zomer scheepsbezoeken op de Costa Magica in de Passenger Terminal Amsterdam. Costa Magica heeft tijdens de zomer Amsterdam als thuishaven en maakt vanuit hier 10- en 15-daagse cruises naar de Noorse fjorden, de Noordkaap en Ijsland.

Het scheepsbezoek vindt tussen donderdag, vrijdag of zaterdag plaats en bestaat uit een rondleiding en een lunch à la carte. Ieder bezoek duurt van ongeveer 10 tot 14:00 uur.

  • Ontvangst in de terminal: 10.00 uur
  • Inscheping: 10.00 – 10.30 uur
  • Rondleiding: 10.30 – 12.30 uur
  • Lunch: 12.30 – 14.00 uur
  • Ontscheping: 14.00 uur

De kosten voor een scheepsbezoek bedragen €29 per persoon, dit is inclusief lunch, tafeldranken en een tegoedbon die u na uw bezoek zal ontvangen. Meld u snel aan via Eventbrite; er zijn voor iedere bezoek slechts een beperkt aantal plaatsen.

VEELGESTELDE VRADGEN

Heb je een id nodig of is er een leeftijdsgrens?

Ja, u dient een paspoort mee te nemen om aan boord te mogen. Na ontscheping ontvangt u het paspoort van Costa Cruises terug. Er is geen leeftijdsgrens voor dit evenement.

Wat mag ik wel/niet meenemen?
Aan boord mag u geen eten meenemen. Voor u aan boord van het schip gaat, is er een scancontrole vergelijkbaar met de controle op een luchthaven.

Hoe kan ik de organisatie Costa Cruises bereiken?

Tel.:
0900-0401276

shipvisitsNE@costa.it

www.costacruises.nl

Kan ik mijn aanmelding overdragen aan een andere persoon?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Kan ik veranderingen aanbrengen in de doorgegeven informatie?
Ja, dit kan tot 10 dagen voor het ingeplande scheepsbezoek.

Moet ik mijn bevestiging afdrukken en meenemen?
Ja, u dient een geldig ticket te tonen tijdens de inscheping, samen met een geldig paspoort.

Is er recht op restitutie bij annulering?
Tot 7 dagen voor het scheepsbezoek restitueren wij het volledige bedrag. Als u uiteindelijk op de dag zelf besluit niet naar het scheepsbezoek te gaan, bestaat helaas geen recht op teruggave.

De naam op de bevestiging komt niet overeen met mijn naam. Mag dit?
Nee, in dat geval mag u niet inschepen.

Kunnen we later op de dag aan boord van het schip gaan?
Nee, indien u niet aanwezig bent op de deadline van de inscheping, wordt u niet meer aan boord toegelaten.

Mogen we zelf rondlopen op het schip?
Nee, u dient altijd bij de groep te blijven.

Ik ben mijn paspoort vergeten, kan ik dan toch aan boord van het schip?

Nee, een geldig paspoort of identiteitsbewijs is een vereiste om in te schepen.

Is een kopie van mijn paspoort voldoende?

Nee, u moet het originele document laten zien.

Ik zit in een rolstoel. Kan ik meedoen?

U kunt meedoen indien u de eigen rolstoel mee kunt nemen. Geeft u dit aan bij boeking. Als u aan boord wilt met een scootmobiel of rollater moet dit ook eerst worden aangevraagd aangezien deze gecontroleerd moeten worden door het scheepspersoneel.

Ik ben niet in staat om ver te lopen. Kan ik dan wel meedoen aan een scheepsbezoek?

De rondleiding duurt ongeveer 1,5 tot 2 uur zonder lange stops. Bent u moeilijk ter been, dan raden wij aan een rolstoel mee te nemen aan boord.

Gaan we ook hutten bekijken?

Hutten zijn altijd afhankelijk van beschikbaarheid op de dag zelf en kunnen daarom niet vooraf worden gegarandeerd. Wanneer het schip is volgeboekt, kunnen hutten niet worden bezocht.

Kunnen we het schip op elk moment van de dag verlaten?

Als u het schip eerder moet verlaten (voor het einde van het bezoek), kunnen wij dit voor u regelen. Laat u dit weten op het moment van de boeking en vermeld het eveneens op de dag zelf.

Ik heb een aantal voedselallergieën / intoleranties. Zal ik iets kunnen eten?

Lunch / diner is in buffetvorm met een verscheidenheid van ingrediënten, dus het doorgeven van een allergie of intollerantie is niet nodig. Bij het buffet staan bordjes met "lactosevrij", "vegetarisch" en / of "glutenvrij".

Delen met vrienden

Locatie

Passenger Terminal Amsterdam

Piet Heinkade 27

1019 BR Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen