
Venster Acties
SEARCH MARKETING THURSDAY - Search door de jaren
Waar en wanneer
Datum en tijd
Locatie
Club Filemon en Baucis 22 Janskerkhof 3512 BN Utrecht Netherlands
Kaart en routebeschrijving
Zo werkt het
Beschrijving
Search Marketing Thursday staat weer voor de deur. Zoals eerder aangekondigd op het IAB blog zal “Search in the past, present & future” als thema centraal staan tijdens deze middag in Utrecht. Verschillende digitale enthousiastelingen zullen ons meenemen naar het verleden, het heden en de toekomst binnen het digitale landschap en natuurlijk search. Het belooft een fantastisch inspirerende sessie te worden, met als kers op de taart een interactieve paneldiscussie waarin we een aantal interessante vraagstukken voor zullen leggen.
Laat ons weten of jij erbij bent! We kijken uit onderstaande sprekers aan jullie aan te kondigen:
Chris Baldwin – Traffic4u – Meaningful Connections
With a background in Science, Health, Biotechnology and Internet Entrepreneurship, Chris tries to shed some light on the role technology plays in our lives by addressing the fundamentals of relationships and business. Chris is currently the Strategy Director at Traffic4u, responsible for product innovation and adaptation to a growing need in generating meaningful connections in a society with an ever increasing reliance and dependence on technology. What is the Internet? Why does it persist? How is it helping us live happier lives? How should we build it? How can we co-exist? ... are just some of the questions Chris deals with every day.
Eduard Blacquiere – OrangeValley – The past and present in Search
Eduard is een vooraanstaande zoekmachinemarketing specialist in Nederland. Hij is bekend van z'n blog EdWords.nl, als mede-oprichter van het jaarlijkse Friends of Search congres en als digital marketing consultant werkzaam bij OrangeValley.
Elion Makkink & Jeroen Nijsen – iProspect – Deepdive in the present of Search
Elion is werkzaam als SEO & Content Marketing Consultant bij iProspect, die naast zijn baan bij iProspect graag onderneemt en zich ook bezighoudt met Social (Advertising) en Affiliate marketing. Jeroen Nijsen is werkzaam als PPC consultant bij iProspect, naast zijn reguliere PPC-werkzaamheden houdt hij zich bezig met feed-based adverteren en AdWords Scripts toepassingen.
Eric van Uum – Microsoft – How technology will change our businesses
Als Data Insight & IoT Business Development Architect bij Microsoft is betrokken bij klanten die opzoek zijn naar het verbeteren en veranderen van hun processen en producten op basis van data. Mijn ruime ervaring op het gebied van IT, data en bedrijfsvoering geeft me de mogelijkheid om bedrijven te ondersteunen op de reis naar een data insight – driven organisatie, waarbij het samenspel van data, analytics en cloud een dominante rol speelt. Daarbij help ik de organisaties te begrijpen dat de technologie er is en een groot potentieel heeft en dat de grootste vraag nu is; “Hoe gebruik ik deze technologieën zodat het resultaat in haar volledige omvang gemaximaliseerd kan worden?”.
Samuel Borst – iProspect (Panel)
Samuel is werkzaam als SEO & Content Marketing Consultant bij iProspect, met een focus op groei van relevant organisch verkeer door gerichte optimalisatie van techniek, content en autoriteit.
Wil jij weten hoe search in het digitale landschap zich zal ontwikkelen? Dan mag je deze sprekers tijdens Search Marketing Thursday op 10 november absoluut niet missen!