€ 90,75

Seminar: de transformatie naar een klantgerichte organisatie

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Amsterdam (locatie wordt nog bekend gemaakt)

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren. NPS,Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak tegen. Dit komt omdat er één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is het bouwen van een klantgerichte cultuur rol. In het seminar 'De transformatie naar een klantgericht organisatie' op 14 november staat die stap centraal. Sydney Brouwer en Morgan Thomas zullen deze avond hun visie delen over waarom een klantgerichte cultuur nodig is en hoe je kan beginnen met die te bouwen. In dit seminar leer je:

-Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

-Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.

-Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.

-Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.

- Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen.

Sprekers

Twee sprekers zullen deze avond het podium delen om jou te inspireren op het gebied van klantgericht leiderschap:

- Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker en auteur van het boek 'Klantgericht Leiderschap', zal delen hoe leiders het verschil kunnen maken voor hun mensen zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant.

- Morgan Thomas, leiderschap expert en partner van Great Performance Group. Morgan houdt zich al 25 jaar bezig met cultuur en leiderschapsontwikkeling.

Belangrijk! Omdat Morgan uit Zuid-Afrika komt, zal een deel van het seminar in het Engels zijn.

Gratis boek 'Klantgericht Leiderschap' bij je deelname!

Deelnemers van het seminar krijgen het boek Klantgericht Leiderschap van Sydney gratis mee naar huis. Voor dit boek heeft Sydney onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Amsterdam (locatie wordt nog bekend gemaakt)

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen