€ 90,75

Seminar Klantgericht Leiderschap

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Amsterdam (locatie wordt nog bekend gemaakt)

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Veel organisaties investeren tijd, energie en geld om hun klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Allerlei methodes worden uit de kast getrokken de interactie met de klant te verbeteren. NPS, Customer Journey Mapping, Klanttevredenheidsonderzoeken, alles wordt geprobeerd, maar de resultaten vallen vaak toch tegen. Dit komt omdat er vaak één stap wordt overgeslagen. Juist die stap is cruciaal in het bouwen en het behouden van een klantgericht bedrijf. Die stap is de rol van managers. In het seminar 'Klantgericht Leiderschap' op 11 september staat die rol centraal. Twee sprekers zullen hun visie op klantgericht leiderschap met je delen. In dit seminar leer je:

- Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.

- Waarom de rol van managers cruciaal is en niet over het hoofd gezien mag worden.

- Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.

- Wat je als leidinggevende kan doen om klantgerichtheid te stimuleren en faciliteren.

- Hoe bedrijven als Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney, Carglass en vele andere elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.

- Hoe je klantgerichtheid op de agenda krijgt bij de directie van het bedrijf.

Sprekers

Drie sprekers zullen deze avond het podium delen om jou te inspireren op het gebied van klantgericht leiderschap:

- Sydney Brouwer, veelgevraagd spreker en auteur van het boek 'Klantgericht Leiderschap', zal delen hoe leiders het verschil kunnen maken voor hun mensen zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant.

- Morgan Thomas, leiderschapexpert en partner van Great Performance Group. Morgan houdt zich al 25 jaar bezig met cultuur en leiderschapontwikkeling.

Voor wie?

Dit seminar is geschikt voor iedereen met een leidinggevende positie of ambitie binnen organisaties. Of het nu gaat om teamleider op een contact center of directielid van een bedrijf, jij gaat waarde halen uit dit seminar. Ook leden van staff afdelingen die in hun werk bezig zijn met onderwerpen zoals klantbeleving en cultuur, zullen veel inspiratie halen uit dit seminar.

Gratis exemplaar 'Klantgericht Leiderschap' bij aanschaf van een ticket

Tijdens het seminar zal het boek 'Klantgericht Leiderschap' van Sydney Brouwer officieel gelanceerd worden. Voor dit boek heeft Sydney onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur. Deelnemers krijgen na afloop van het seminar een exemplaar van het boek mee naar huis.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Amsterdam (locatie wordt nog bekend gemaakt)

Amsterdam

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen