Gratis

SMC076 29 mei: AVG & Employer Branding

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Blushuis

33 Reduitlaan

4814 DC Breda

Netherlands

Kaart bekijken

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

  • Onderwerpen: AVG & Employer Branding

  • Sprekers: Jilly El Moridi - Voesenek & Natalie Anceaux

  • Tickets: entree is € 5 per persoon, waarvoor je 2 consumptiebonnen ontvangt. Betalen direct bij binnenkomst. Extra donaties zijn altijd welkom en dragen bij aan de kwaliteit en bestaan van SMC Breda.


JILLY EL MORIDI - VOESENEK

Privacybescherming wordt een steeds belangrijker onderwerp in het bedrijfsleven, helemaal nu op 25 mei 2018 de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing wordt. Veel ondernemers zijn zich er echter niet van bewust dat de AVG op hun onderneming van toepassing is. Dit terwijl er flinke boetes zijn aangekondigd oplopend tot maar liefst 20 miljoen euro en voor grote ondernemingen 4% van de wereldwijde jaaromzet als dat een hoger bedrag is! Aangezien de AVG op eigenlijk vrijwel iedere onderneming van toepassing is, zal Jilly een korte presentatie geven over waarom de AVG er is, wanneer de AVG van toepassing is en wat de AVG betekent voor jouw onderneming of organisatie.

Jilly el Moridi – Voesenek is als jurist van Flynth adviseurs en accountants, Nederlands’ grootste adviseur en accountant voor het MKB, met name werkzaam op het gebied van het arbeidsrecht, het ondernemingsrecht, het algemeen contractenrecht en het privacyrecht. Naast jurist vervult zij binnen het kantoor Breda ook de functie van privacy officer. Als privacy officer houdt zij toezicht op de omgang met persoonsgegevens binnen het kantoor en ondersteunt ze bij het vormgeven en bewaken van het privacy beleid. Verder helpt Jilly klanten bij privacyvraagstukken en ondersteunt ze klanten bij het laten voldoen van hun onderneming aan de geldende privacy wet- en regelgeving.


NATALIE ANCEAUX

Het belang van betrokken medewerkers binnen organisaties is enorm, blijkt uit diverse onderzoeken. Een medewerker die zich betrokken voelt bij de zaak, resulteert in positiviteit, een lager ziekteverzuim en medewerkers die een stapje extra willen doen en zelfs ambassadeur zijn van jouw merk. En het mooie is: jouw klant plukt daar 100% zeker weten de vruchten van. En jij dus ook. Maar hoe doe je dat en waar begin je? Het begint met het bouwen van een sterk merk, dat via de mens van binnenuit naar buiten gedragen wordt.

Natalie Anceaux is expert op het gebied van (employer) branding en campagnemanagement. Ze heeft ruim 11 jaar ervaring binnen zowel grote (internationale) bedrijven zoals Shell, International Court en BAM als kleinere organisaties zoals FunX en Jouw Marktkraam. Ze brengt een no-nonsense aanpak mee, en naast duidelijkheid in probleemstelling én oplossing, neemt zij op diplomatieke, enthousiaste wijze mensen mee. Met haar bureau Anceaux Marketing werkt zij voor verschillende opdrachtgevers aan branding en campagnes. Met haar nieuwe bureau Merkhelden werkt zij - samen met Wendy Naerebout - aan een sterke merkbouw van binnenuit de organsatie, waarbij de 4-stappen methodiek de sleutel tot succes is.

Programma

19:00 uur – Inloop
19:30 uur – Spreker 1: Jilly El Moridi - Voesenek
20:00 uur – Pauze
20:15 uur – Spreker 2: Natalie Anceaux
20:45 uur – Borrel
22:00 uur – Einde

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Blushuis

33 Reduitlaan

4814 DC Breda

Netherlands

Kaart bekijken

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen