Talkshow Business in Media - Formats & Storytelling
Datum en tijd
Locatie
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
1 Media Parkboulevard
1217 WE Hilversum
Netherlands
Dagelijkse talkshow met Humberto Tan. Hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit?
Over dit evenement
Wegens groot succes programmeren we dit jaar weer de dagelijkse talkshow Business in Media, met Humberto Tan als enthousiaste presentator. Er zit business in media: hoe kun je met media je business laten groeien? En hoe ziet de business van media eruit?
Formats & Storytelling
We beschikken over talloze media-mogelijkheden en kanalen. Maar uiteindelijk draait het nog steeds om een goed idee, format of verhaal. In deze aflevering spreekt Humberto onder andere met:
Sil Geurtsen, Hoofd Programma Ontwikkeling EndemolShine Nederland verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe formats en het doo-rontwikkelen van bestaande (internationale) formats. Over het geheim van een goed format en de kracht van storytelling.
Willemijn Rijpma, directeur On Track, een nieuw initiatief van Ahold Delhaize. Samen met tientallen partners hebben zij een online leer-platform ontwikkeld waarmee iedereen zich kan ontwikkelen. Wat is het verhaal hierachter? Waarom doen ze dit? Welke formats zetten ze daarbij in?
Martijn Smelt, CMO van TP Vision , de Chinese TV-producent die het merk Philips TV heeft overgenomen. Welke verhalen vertellen zij? Hoe gaan ze om met dit oer-Hollandse merk dat nu vanuit een andere organisatie wordt vermarkt?
Eppo van Nispen tot Sevenaer, Directeur van het Nederlands instituut voor Beeld en Geluid, over de rol van storytelling bij de communicatie van Beeld & Geluid en hoe ze bedrijven en organisaties helpen om hun verhalen te vertellen.
Over Business in Media
Deze business talkshow is gericht op opdrachtgevers van marketing, communicatie en mediaproductie, professionals uit de media-industrie en iedereen die is geïnteresseerd in de zakelijke kant van media.
Op basis van het thema van de dag interviewt Humberto interessante ondernemers, topmanagers en experts van zeer uiteenlopende mediabedrijven.
Vanuit zijn oprechte interesse en zakelijke nieuwsgierigheid praat hij met zijn gasten over de laatste ontwikkelingen en trends. Ook wil hij meer weten over hun bedrijf, proposities en hoe ze opdrachtgevers ondersteunen bij hun communicatie- en media-productie. Daarbij gaat hij op zoek naar de bijzondere verhalen, onontdekte pareltjes, indrukwekkende cases en de vaak verrassende oplossingen die zijn gasten te bieden hebben.
Thema’s en onderwerpen die behandeld worden zijn o.a.
- The Future of Events: hoe ziet de toekomst van evenementen er het ‘post-covid’-tijdperk uit? Wat is de blijvende impact van online en hybride events?
- Sport & Media: het was weer een bijzondere sportzomer. Sport en media vormen een goed huwelijk. Maar wat is voor bedrijven en sponsors de toegevoegde waarde van de associatie met sport? En wat voegt sport toe aan mediabedrijven?
- Formats & Storytelling: er zijn steeds meer media en kanalen, maar het draait nog steeds om een goed verhaal. Hoe vertel je dat? En hoe breng je dat succesvol naar buiten?
En verder is er aandacht voor onderwerpen als media-productie, media-startups, online media, data en ai en verrassende nieuwe mogelijkheden.
Coronatoegangsbewijs
Voor dit evenement heb je een coronatoegangsbewijs nodig. Dit bewijs maak je met een negatieve testuitslag, een vaccinatiebewijs of een bewijs dat je hersteld bent van corona in de CoronaCheck app of op de website. Voor een gratis test kun je een afspraak maken op TestenvoorToegang.nl. Kinderen onder de 13 jaar hoeven zich niet te laten testen. Maak deze afspraak maximaal 24 uur voor het evenement.
Neem voor je bezoek je coronatoegangsbewijs via de CoronaCheck-app of geprint op papier mee. Wij scannen bij de ingang de QR-code. Neem ook je legitimatiebewijs mee (en die van eventuele kinderen). Je gegevens worden vergeleken met de gegevens in het coronatoegangsbewijs.