€ 204,41

Webinar Email Handyman - Bestaande uit 2 sessies: 8 + 14 april

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement

Beschrijving

Herken jij dit?

> Je inbox loopt altijd over
> Het beheren van e-mail neemt meer tijd in beslag dan je lief is
> Je bent het overzicht kwijt van wat nu belangrijk is en wat niet

Heb je op (bijna) alle vragen 'JA' geantwoord? Lees dan snel verder…

De Email Handyman training is een zeer doelgerichte training geschikt voor iedereen die regelmatig e-mail gebruikt. Vrijwel iedere medewerker gebruikt tegenwoordig intensief e-mail; gemiddeld tussen de 2-4 uur per dag. Oftewel, e-mail is het meest gebruikte gereedschap van onze moderne beroepsgroep.

Helaas hebben maar weinig mensen dit gereedschap echt leren gebruiken. Noodgedwongen heeft iedereen het gebruik van e-mail aangeleerd, maar een goede cursus e-mail is nog zeer zeldzaam tijdens de algemene opleidingen. In onze ogen is dat erg jammer, een goede timmerman zal veel betere prestaties leveren als hij goed geïnstrueerd is in het gebruik van zijn gereedschap.

Een goede kantoormedewerker zal ook veel baat hebben bij het goed kunnen gebruiken van zijn e-mailprogramma en het goed kunnen managen van zijn in- en uitgaande e-mail.

Waarom Email Efficiency workshops?

  • 75% van de medewerkers zijn 50% van hun tijd met email bezig
  • Merendeel ervaart de hoeveelheid mail en het storend karakter als een probleem
  • Een onderwerp wat nog niet eerder aandacht heeft gekregen, het was “zo eenvoudig”

Wat gaan we doen tijdens de workshop?

  • Time management in Outlook m.b.v. Getting Things Done Lite
  • Handiger werken in Outlook, verscheidene tips en trucs
  • Email Best Practise, hoe email wel en niet te gebruiken in het bedrijf

Wat hebben we aan het einde van de workshop bereikt?

  • Controle krijgen over je inbox, niet meer verzuipen in e-mails.
  • Elke dag een lege inbox
  • Er op kunnen vertrouwen dat je geen zaken meer over het hoofd ziet.
  • Overzicht houden over je taken, je agenda en je toezeggingen.
  • De rust terug krijgen om betere beslissingen te kunnen nemen en meer tijd voor belangrijke taken te hebben.
  • Handiger worden met je e-mail programma om sneller te kunnen werken.
  • Minder tijd aan e-mail spenderen.

Voor deze webinar(s) kunnen zich maximaal 25 deelnemers inschrijven.
Deze online training bestaat uit twee webinars, te weten:
DEEL 1: Woensdag 8 april tussen 09:30 en 11:30 uur
DEEL 2: Dinsdag 14 april tussen 09:30 en 11:00 uur

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online

Netherlands

Kaart bekijken

Beleid voor refunds

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen