€ 18,50

Workshop Digitale klantreizen (Engels)

Venster Acties en details

€ 18,50

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online evenement

Restitutiebeleid

Restitutiebeleid

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Beschrijving van het evenement
How do you interact with digital visitors and what effect does that interaction have on their behaviour?

Over dit evenement

How do you interact with digital visitors and what effect does that interaction have on their behaviour? The process of journey mapping allows staff the time and space to discover pain points and problems in the current ecosystem that require net new processes and/or prioritized set of requirements. A customer journey map is necessary knowledge to understand and document before undertaking major changes to the digital ecosystem.

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online evenement

Restitutiebeleid

Neem contact op met de organisator om een restitutie aan te vragen.

Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

{ _('Organizer Image')}

Organisator DEN Kennisinstituut cultuur&digitale transformatie

Organisator van Workshop Digitale klantreizen (Engels)

DEN inspireert professionals binnen erfgoed en kunsten om digitalisering in de volle breedte te benutten. We maken kennis, ervaringen en mogelijkheden van digitalisering zichtbaar.

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen