Gratis

Workshop - Van Storytelling naar Storyselling (Zoom event)

Evenementdetails

Deel dit evenement

Datum en tijd

Locatie

Locatie

Online evenement

Beschrijving van het evenement
De transitie van Storytelling naar Storyselling, het vertellen van een verhaal aan je klant naar het verkopen van dat verhaal aan je klant.

Over dit evenement

In een korte presentatie en workshop neem ik jou als ondernemer mee in de transitie van het vertellen van een verhaal naar het verkopen van het verhaal. Waar begint dat, hoe maak je dat uniek en hoe zorg je ervoor dat jouw unieke waarde verteld wordt in de reis die jouw klant maakt.

Marco Diks

Ik ben een gepassioneerde (Sales)vakman die communicatie als het belangrijkste gereedschap van Sales en Marketing ziet. Het opbouwen en neerzetten van proposities, nieuwe concepten en strategieën maken mij enthousiast. Ik ben gefascineerd door de enorme mogelijkheden die het web, de sociale media en alle tools die daarbij horen bieden. Mijn kracht; het bouwen van de propositie en het concept. Mijn passie; het vertellen van het verhaal. Mijn expertise; het organiseren en managen van de sales, marketing en communicatie. Mijn manier; met mensen, creatief, to the point en keep it simple. Mijn motto; "Complexiteit is mislukte eenvoud" - Edward de Bono

- Sinds 1994 actief in Sales en Marketing in diverse rollen.

- Sinds 2013 als ZZP-er actief als Consultant en Interim Manager binnen Sales en Marketing waarin ik internationale CRM en marketingautomation implementaties heb geleid, Reorganisaties heb uitgevoerd en ondernemers heb geholpen succesvoller te zijn.

- In 2018 heb ik Buro Veters opgericht om bedrijven en ondernemers te helpen met hun marketing en communicatie

- Vanaf 2018 ben als vakexpert verbonden aan Avans Hogeschool. Eerst als lid van de Raad van Advies en sinds 2019 als docent voor verschillende Sales en Marketing vakken

“Ik ondernemers worstelen met commerciële communicatie. Ik zie teveel een “wij van WC-Eend” verhaal. Ik zie bedrijven waarde als uniek communiceren die totaal niet uniek zijn. Het gevolg is dat veel bedrijven hetzelfde vertellen. Een“me-too” verhaal. Maar elk bedrijf is wel uniek. Dat zit h’m in de waarden en de mensen. Authenticiteit is de basis van elke onderscheidende propositie. Een “only me “verhaal” Zo’n propositie bestaat uit twee elementen. Het verhaal van het logo, het merk; Dat is de identiteit van het bedrijf die vertelt wie je als bedrijf bent. En de mensen; Die vertellen welke waarde ze leveren en hoe ze dat doen.”

Delen met vrienden

Datum en tijd

Locatie

Online evenement

Sla dit evenement op

Evenement opgeslagen