Venster Acties
Zoek, vind en verleid de klant met digitale marketing
Hoe creëer je sterkere klantrelaties en een optimale klantbeleving als je online jouw producten of -diensten aanbiedt?
Waar en wanneer
Datum en tijd
Locatie
Miele Experience Center Vianen 2 De Limiet 4131 NR Vianen Netherlands
Kaart en routebeschrijving
Zo werkt het
Over dit evenement
Wat is de beste datagedreven online marketingstrategie, waarbij je de behoefte van de klant niet uit het oog verliest? Op 2 december organiseert de DNHK samen met Miele een event waarbij het ontwikkelen van succesvolle digitale klantrelaties centraal staat.
In 2020 opende Miele X, de global digitale hub van Miele. Een innovatief platform waar cross-functionele teams op het gebied van E-commerce, Data & Analytics, Performance Marketing en IT samenwerken met als doel een optimale customer experience te leveren waardoor zowel de on- als offline verkopen stijgen.
Op 2 december krijgen we letterlijke en figuurlijk een kijkje in de keuken van Miele. De Nederlandse CEO Stefan Verhoeven deelt de ins en outs van de omnichannel klantstrategie van Miele. In de daaropvolgende paneldiscussie gaan we onder begeleiding van onze dagvoorzitter Marijke Roskam in gesprek met drie aansprekende bedrijven, waaronder Auping, over de beste practices en de verschillen en overeenkomsten tussen de Duitse en Nederlandse markt.
We kijken ernaar uit om u op 2 december a.s. te verwelkomen in Vianen!