Instagram, LinkedIn, Facebook, Threads, Pinterest, podcasting en vloggen… er zijn tal van mogelijkheden als je content wilt maken als ondernemer. Maar hoe zorg je ervoor dat je een vorm kiest die voor jou het beste werkt? Met de razendsnelle ontwikkelingen op social media en in de marketingwereld is overal dezelfde content plaatsen geen strategie. Tijdens deze training ontwikkel je een crossmediale contentstrategie die voor je werkt binnen één dag. Je hebt zo een strategie die minimaal een jaar meegaat.
Wat bespreken we tijdens deze dag?
● Belangrijke trends & ontwikkeling m.b.t. content;
● Jouw contentstrategie ontwikkelen op een A4’tje;
● De invloed van ai en de toepassing hiervan;
● Hoe je content hergebruikt en slim inzet;
● Welke tips & tricks jouw proces vergemakkelijken.
Daarnaast gaan we aan de slag met het schrijven én opnemen van content. Zo schrijven we bijvoorbeeld teksten die je direct in kunt zetten en nemen we daar ook video’s mee op die je kunt gebruiken voor jouw content. Na de dag ga je naar huis met:
● Een heel flinke dosis inspiratie en energie;
● Een handige inhaakkalender voor jouw content;
● Een strategisch plan op een A4’tje voor jouw content;
● Een lijst met goede software tips om jouw content te maken;
● Een template voor een contentkalender die je kunt vullen.
Over Nikki Pommer
Nikki Pommer is contentspecialist, communicatieadviseur en al 6 jaar ondernemer. Ze helpt organisaties en ondernemers hun (persoonlijke) merk te laten groeien door duimstoppende content te creëren waar jouw doelgroep niet van in slaap valt. Ze gaf op 20-jarige leeftijd haar eerste boek uit en won o.a. titels zoals de Different-is-Betterd-award en Bredase Smaakmakerstitel voor haar inspanningen rondom maatschappelijke betrokkenheid en jong ondernemerschap.