Eventbrite voor muziekfestivals

Festivals zijn complex. Ze managen hoeft dat niet te zijn.

Een krachtig technologieplatform voor alle bewegende radartjes.

  • Stroomlijn je POS en entrance met technologie die bewezen met jouw festival meegroeit.

  • Toegang tot data en inzichten om nieuwe fans te vinden en ze te converteren tot ticketkopers.

  • Verwen je fans met een eenvoudig aankoopproces, kortere wachtrijen en cashless payments op locatie.

Stroomlijn je processen om je evenement te schalen

Stroomlijn je POS en poorten met de snelle en offline betrouwbaarheid van Eventbrite Organizer en Eventbrite's RFID technology

Neem de controle over je ticketomzet en customer support met toegang tot real-time data op mobiel en desktop

Elimineer handmatige taken door ze naadloos te integreren met Eventbrite met online en on-site tools als Salesforce, Umbel en Marcato

Laat je omzet elk jaar groeien

24/7 Toegang tot klant- en verkoopgegevens van elk device, zodat jij controle hebt over je marketing en je festival uitverkoopt

Integreer met de best beschikbare marketing tools zoals Bandsintown en MailChimp om je fans nog makkelijker te bereiken

Converteer verkoop op 4x het gemiddelde in e-commerce — en zorg dat fans tickets direct op Facebook en je website kunnen kopen

Geef fans een prettige experience

Vermijd frustraties rondom het doen van aankopen met onze twee-staps, mobile-friendly flow — zonder gebruikersaccount, captcha of login te gebruiken

Vertrouw op onze 99.99% site uptime om te zorgen dat jouw fans ook tijdens piektijden tickets kunnen kopen

Verkort wachtrijen bij de poorten, bar en food trucks met RFID access control en cashless payments die ook werken zonder stroom of internet

Bewezen technologie om je festival te laten groeien

  • "With Eventbrite, it’s just easy. Whether I’m at my desk or on site, I can access everything on Eventbrite.”

    — Donnie Estopinal, CEO & Founder, Disco Donnie

  • “Since moving to Eventbrite, we’ve sold out the last two years. This year we sold out the week before gates opened, which we’d never done before. I was able to really efficiently use our small marketing budget. We rely on targeted marketing campaigns, so being able to measure results quickly is key — so we can see what drives sales, not just clicks.”

    — Jesse “Y2” Shannon, Co-founder, Lighning in a Bottle

  • “Eventbrite’s API has had the biggest impact on how we do business. Every ticketing company says they’re going to help you with marketing in all these different ways. But when it comes down to it, you need access to the data and an easy user interface.”

    — Jacob Matthews, former Director of Marketing, Republic Live

  • “The first time we used Eventbrite, patron experience improved significantly. Customers got what they wanted, quickly and seamlessly. We expected big things out of Eventbrite, and we got it.”

    — Sam Calhoun, Chief Communications Officer, Across the Way Productions

MEER PARTNERS