Hoofdnavigatie overslaan
Pagina-inhoud

Anders — Perfect voor Conferenties

Om je bezoekersgegevens in de app te zetten waar je er het meest aan hebt, zoals een tool voor e-mailmarketing, CRM of een spreadsheet, moet je vaak meerdere omslachtige stappen doorlopen. Met Zapier kun je deze handmatige processen automatiseren en je event bezoekers en bestellingen naar ruim 500 apps exporteren.

Als je bezoekersinformatie in andere apps nodig hebt, hoef je niet langer een CSV-bestand te downloaden. Als je een nieuwe bezoeker krijgt, een event maakt, een bestelling ontvangt of een organisator toevoegt, kan Zapier automatische verbindingen, of Zaps, activeren om overeenkomstige items in je andere apps te maken.

Je workflow voor eventbeheer automatiseren

Met meerstaps-Zaps kun je complexe workflows met een willekeurig aantal apps starten als er iets op Eventbrite gebeurt. Registreer nieuwe bezoekers in een spreadsheet, terwijl je ze aan adressenlijsten en CRM toevoegt. Of stel agenda's en een mailing in telkens als je een nieuw event creëert.

Wil je jouw processen verfijnen? Gebruik filters om geautomatiseerde processen pas te starten als aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Zo kun je gericht rekening houden met terugkerende klanten met specifieke taken en communicatie.

Met zoekacties kun je informatie uit andere bronnen ophalen om je nieuwe registraties aan te vullen. Zo kun je controleren of nieuwe bezoekers al in je CRM staan als ze zich registreren. Als dit niet het geval is, kun je ze aanmaken en hun registratie met eventuele aanvullende opmerkingen in je tracking-spreadsheet vastleggen.

Verwerk je nieuwe bezoekers- en eventinformatie met aangepaste codestappen voor totale controle, gebruik vertragingen om dip mails voor nieuwe bezoekers in te stellen, pas de opmaak van je bezoekersgegevens aan je apps aan en bespaar tijd dankzij automatisering!

Ga vandaag nog van start met de Eventbrite integratie van Zapier en verbind al je events en bezoekers met:
E-mailmarketingsoftware zoals Infusionsoft, HubSpot, ActiveCampaign, and MailChimp
Spreadsheets en databases zoals Google Sheets, Smartsheet en Knack
CRM systemen zoals Salesforce, Zoho CRM, HubSpot en Capsule CRM
Tools voor teamberichten (om meldingen van nieuwe bezoekers te krijgen), waaronder Slack, HipChat en Campfire
Vergaderapps zoals GoToWebinar en AnyMeeting
Productiviteitstools zoals Trello, Asana en Todoist
Planningtools zoals Google Calendar
Berichten naar een RSS-feed
En nog veel meer!

Ga naar https://zapier.com/help/eventbrite/ voor hulp om Eventbrite met Zapier te verbinden of neem contact op met de support van Zapier via: https://zapier.com/app/contact-us

Schermafbeeldingen