Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement organiseren

Deel je evenement of collectie op LinkedIn

Gebruik Eventbrite om LinkedIn-berichten op te stellen over jouw evenementen of collecties evenementen. Ga naar je werkblad Marketing en selecteer 'LinkedIn' (onder 'Delen op sociale media'), om direct aan de slag te gaan. Voor deze functie heb je wel een actief account bij LinkedIn nodig.

In dit artikel

  • 1. Ga naar Mijn evenementen beheren.
  • 2. Ga naar je werkblad Marketing.
  • 3. Klik op Delen op sociale media, en vervolgens op LinkedIn.
  • 4. Selecteer het soort bericht.
  • 5. Vul de gegevens van je bericht in.
  • 6. Selecteer Delen op LinkedIn.

1. Ga naar Mijn evenementen beheren.

Meld je aan bij je Eventbrite-account en selecteer Mijn evenementen beheren in het accountmenu.

2. Ga naar je werkblad Marketing.

Kies in het navigatiemenu links het pictogram Marketing.

3. Klik op Delen op sociale media, en vervolgens op LinkedIn.

4. Selecteer het soort bericht.

Kies het soort bericht:

  • Evenement — Een evenement uitlichten en ernaar linken.

  • Collectie — Een collectie evenementen uitlichten en ernaar linken.

  • Bericht — Een aangepast bericht maken waarin jouw Eventbrite-evenementen niet worden vermeld.

5. Vul de gegevens van je bericht in.

Voeg de volgende gegevens aan je bericht toe.

  • Het evenement dat of de collectie die je wilt noemen.

  • De beschrijving van je bericht.

  • De hashtags bij je bericht

  • De zichtbaarheid van je bericht

Als je bericht zelf geen evenement of collectie noemt, kun je ook een link en afbeelding toevoegen. Upload een afbeelding, of maak er zelf een met de geïntegreerde van Canva met Eventbrite.

OPMERKING: Om een afbeelding met Canva te maken, heb je een Canva-account nodig.

6. Selecteer Delen op LinkedIn.

Je moet je hiervoor bij LinkedIn aanmelden met een individueel account (dus geen zakelijk account).

Heb je nog vragen?