Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement bezoeken

Problemen oplossen bij het registreren voor een evenement

Ondervind je problemen bij de registratie voor een evenement, controleer dan of je factuurgegevens goed zijn ingevoerd en of het formulier helemaal is ingevuld. Je kunt ook de cachebestanden en cookies van je browser verwijderen of een andere browser gebruiken om je bestelling te voltooien. Neem contact op met PayPal voor hulp als je evenement gebruikmaakt van PayPal voor het afrekenen.

In dit artikel

  • Je credit- of debitcard is geweigerd.
  • Verwijder de cachebestanden en cookies van je browser.
  • Probeer een andere browser.
  • Tickets voor het evenement zijn niet beschikbaar of uitverkocht.
  • Er is niet genoeg tijd om een bestelling te voltooien.
  • Je hebt je geregistreerd voor een evenement, maar je kunt er niet bij.

Je credit- of debitcard is geweigerd.

Is je credit- of debitcard geweigerd, controleer dan of de volgende gegevens goed zijn ingevoerd en probeer het opnieuw:

  • Kaarttype — Selecteer het kaarttype dat je gebruikt, zoals Visa of Mastercard.

  • Kaartnummer — Kaartnummers bevatten normaal gesproken 16 cijfers.

  • Vervaldatum — Als je kaart is vervallen, moet je een andere kaart gebruiken.

  • CVV-code — Dit is de beveiligingscode van 3 cijfers die op de achterkant van je kaart staat. Selecteer 'Wat is dit?' op het registratieformulier voor meer informatie.

  • Factuuradres — Het adres dat is gekoppeld aan de kaart die je gebruikt.

Als je credit- of debitcard nog steeds wordt geweigerd: 

  • Zorg ervoor dat je geen kaart gebruikt die door de regering is uitgegeven of een voorafbetaalde cadeaubon. Deze kunnen om verschillende redenen worden geweigerd.

  • Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij

  • Probeer een andere kaart 

Afgebroken betalingen op je overzicht moeten binnen 5-7 werkdagen van je rekening verdwijnen, afhankelijk van je bank of creditcardmaatschappij. 

Verwijder de cachebestanden en cookies van je browser.

Een overbelaste webbrowser kan ertoe leiden dat velden ontbreken of knoppen niet reageren. Dit kan registratie verhinderen. Wis de cache en cookies van je browser. Probeer vervolgens opnieuw om je te registreren.

Probeer een andere browser.

Zorg dat je webbrowser up-to-date is of probeer een andere browser.

Tickets voor het evenement zijn niet beschikbaar of uitverkocht.

Wanneer tickets uitverkocht of niet beschikbaar zijn, worden er verschillende berichten op de evenementpagina weergegeven:

  • Uitverkocht: Als er geen tickets meer te koop zijn, neem dan contact op met de organisator van het evenement om te zien of jij je nog steeds kunt registreren.

  • Verkoop beëindigd: Ticketverkoop is gesloten.

  • N.v.t of Niet beschikbaar: Tickets zijn niet beschikbaar voor het algemene publiek.

Er is niet genoeg tijd om een bestelling te voltooien.

Het duurt langer om je te registreren voor evenementen met veel vragen. Als je niet genoeg tijd hebt om je bestelling af te ronden, neem dan contact op met de organisator van het evenement en vraag deze de tijdslimiet te verlengen.

Je hebt je geregistreerd voor een evenement, maar je kunt er niet bij.

De organistoren van evenementen moeten jou de instructies geven om aan hun virtuele evenementen deel te kunnen nemen. Als het niet lukt om toegang te krijgen tot een virtueel evenement, neem dan contact op met de organisator van het evenement.

Heb je nog vragen?