Eventbrite

Helpcentrum

Een evenement organiseren

Het aanwezigheidsrapport van je evenement weergeven

Het 'Aanwezigheidsrapport' biedt inzicht in de inchecktijd van deelnemers bij evenementen. Gebruik dit rapport na je evenement om te zien wie er aanwezig was. Ga naar je dashboard en selecteer Rapportage om het rapport te bekijken en te exporteren. Selecteer vervolgens Evenementrapportages en kies Aanwezigheid.

In dit artikel

  • 1. Ga naar je dashboard.
  • 2. Selecteer 'Rapportage'.
  • 3. Selecteer 'Evenementrapportages'.
  • 4. Kies 'Aanwezigheid'.
  • 5. Pas je rapport aan.
  • Inzicht in statussen van aanwezigen.

OPMERKING: Om het 'Aanwezigheidsrapport' te kunnen openen, is toestemming voor het bekijken van 'Basisrapporten' vereist. Vraag de eigenaar van het account of je hiervoor toestemming hebt als je zelf niet de eigenaar van het account bent.

1. Ga naar je dashboard.

Log in bij je Eventbrite-account en ga naar Mijn evenementen beheren via je accountmenu. Selecteer vervolgens je evenement.

2. Selecteer 'Rapportage'.

3. Selecteer 'Evenementrapportages'.

4. Kies 'Aanwezigheid'.

5. Pas je rapport aan.

  • Evenementen tonen: bekijk rapportgegevens voor meerdere evenementen tegelijk.

  • Datumbereik: toon alleen bestellingen die tijdens een opgegeven periode zijn geplaatst.

  • Bezoekersstatus: filter op status (zoals 'Aanwezig' of 'Niet aanwezig').

  • Kolommen weergeven: kies aanvullende informatie voor opname in je rapport, zoals informatie over team/groep of antwoorden op aangepaste vragen.

  • Zoeken: zoek specifieke bestellingen door de voornaam, achternaam of het e-mailadres van de bezoeker in de zoekbalk in te voeren.

Als je een rapport wilt downloaden, klik je op Excel of CSV onder Exporteren. 

Inzicht in statussen van aanwezigen.

  • Aanwezig: de bezoeker heeft zijn/haar ticket(s) en het evenement is nog niet begonnen of de bezoeker heeft zich nog niet voor het evenement ingecheckt.

  • Aanwezig geweest: de bezoeker was ingecheckt voor het evenement.

  • Niet aanwezig (vergrendeld, gerestitueerd, geannuleerd):  de bestelling van de bezoeker werd gerestitueerd, geannuleerd of verwijderd.

Heb je nog vragen?